Skip to content

איך יוצרים חתימה דיגיטלית?

חתימה דיגיטלית מהווה חלק בלתי נפרד מהעידן המודרני.

כיום לקוח לא ירצה לעבוד עם בית עסק שמכביד עליו ומחייב אותו להגיע פיזית לצורך חתימה ידנית על המסמכים השונים.

בעידן הנוכחי הכול מתנהל אונליין, כולל חתימה על חוזים, הסכמים וטפסים שונים. הדבר נכון לגבי טפסי הרשמה לשירות מסוים או חוזה התקשרות עם ספק מסוים.

בכל מקרה, רוב החברות והארגונים שמעוניינים להישאר בתחרות הקשה שקיימת היום בתחום ידאגו ללקוחות שלהם לפתרון חתימה דיגיטלית, במקום להכריח אותם לחפש בנרות אחר מכונת פקס, או לחילופין, להגיע פיזית למשרדי החברה.

מומלץ כמובן להיעזר בשירותיה של מערכת מתקדמת ומקצועית, שתספק שירותי חתימה דיגיטלית לצד פיצ'רים נוספים, שישדרגו את ההתנהלות הכללית של העסק וישפרו את חווית הלקוח.

כיצד ניתן ליצור חתימת דיגיטלית?

כיום כל אחד יכול ליצור חתימה דיגיטלית באמצעות אפליקציה מתאימה, אך פתרון מסוג זה יהיה יעיל במיוחד לאנשים פרטיים ופחות יתאים לבתי עסק, לרוב מדובר על פתרון פחות מקצועי ופחות נוח.

כעסק, כדאי להשקיע במערכת ייעודית, המספקת מגוון רחב של פתרונות איכותיים לעסק שלך.

מערכת מסוג זה תוכל לספק לך את האפשרות של חתימה דיגיטלית על כל סוגי הטפסים וההסכמים השונים, לצד היכולת לשלוח טפסים והסכמים בהתאמה אישית ישירות ללקוחות העסק.

הלקוחות יקבלו את הטפסים הדיגיטליים באמצעות מסרון, המייל או הווטסאפ ויוכלו למלא את השדות הרלוונטיים וכמובן לחתום עליהם אונליין.

בסיום התהליך המסמכים יישלחו ישירות למערכת באופן אוטומטי.

הדבר מקל על העבודה שלך ושל העובדים ומבטיח חווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר.

חתימה דיגיטלית – מה כדאי לדעת בנושא?

מערכת ברמה גבוהה תוכל ללוות את לקוחות העסק שלך לאורך תהליך המילוי והחתימה על הטפסים הרלוונטיים, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור שני הצדדים. הלקוח זוכה לליווי נוח וצמוד, שמקל על התהליך והופך אותו לידידותי ומהיר יותר.

הסיכוי לפספס שדות חיוניים או למלא את השדות בצורה לא תקנית פוחתת משמעותית. בנוסף, העסק שלך חוסך התעסקות עם לקוחות מתוסכלים, שמתקשרים לשירות הלקוחות על מנת להתלונן על חוסר היכולת לחתום על הטופס או למלא פרטיים חיוניים.

מערכת ברמה גבוהה תוכל לספק לך חתימה דיגיטלית מאובטחת, לצד מניעת טעויות אנוש.

המערכת תבטיח התנהלות יעילה יותר ותמנע עיכובים שונים, הנגרמים כתוצאה מלקוחות שמתקשים לאתר מכונת פקס או לפנות את הזמן הנדרש לצורך הגעה פיזית עבור חתימה ידנית.

מדובר ללא ספק על פתרון ירוק ואקולוגי, שמאפשר לשמור על איכות הסביבה ולמנוע בזבוז מיותר של דיו ונייר.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב – powerdoc נשמח לספק לך פתרונות חתימה דיגיטלית, תוך כדי הקפדה על חווית לקוח אידיאלית. המערכת שלנו מספקת פיצ'רים שונים, כולל בניית טפסים חכמים בהתאמה אישית. ניתן להרשם למערכת כבר עכשיו.

דילוג לתוכן