Skip to content

דרישה לחתימה דיגיטלית בצורה פשוטה - יש חיה כזו?

העולם הפך למודרני ויש צורך לספק ללקוחות של העסק שלך את השירות המהיר והיעיל ביותר. מערכת המכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית מספקת לא מעט יתרונות לעסק שלך, מאחר והיא מקלהעל העבודה השוטפת, מייעלת את התהליכים השונים, משפרת את חווית הלקוח וכמובן תורמת לרווחיות של העסק. רוב העסקים שולחים עדיין מסמכים וטפסים למילוי במייל, דבר שלא פעם מסבך את הלקוח. רוב הלקוחות אינם מעוניינים להדפיס את המסמכים השונים, לחתום עליהם ידנית ולאחר מכן לסרוק אותם למחשב. כמו כן, הלקוח לרוב אינו מעוניין לחפש מכונת פקס, לצורך שליחת המסמכים לבית העסק וכמובן ווידוא טלפוני לגבי הגעת המסמכים. לכן יש צורך בחתימה דיגיטלית, שתקל הן על העובדים שלך והן על הלקוחות.

חתימה דיגיטלית בצורה פשוטה – כיצד לעשות זאת נכון?

היום ניתן למצוא מערכות מתקדמות, המספקות את האפשרות לבנות מסמכים וטפסים שונים באופן עצמאי. מערכת ידידותית ונוחה לשימוש יכולה לתרום המון לעסק שלך, מאחר והיא תקל על עומס העבודה של העובדים שלך ותשפר משמעותית את חוויית הלקוח. המערכת מאפשרת לעובדים לבנות את שדות החובה ושדות הרשות של המסמך, בנוסף לאפשרות לצרף תמונות. העובדים יכולים להשתמש בתבניות מוכנות לצורך זירוז התהליך, או לחילופין, ליצור מסמך חדש. המסמך מכיל שדה ייעודי לחתימה דיגיטלית, המאפשר ללקוח לחתום עליו באופן מקוון, ללא שום טרחה מיוחדת. בסיום בניית הטופס המערכת שולחת את המסמך במייל, במסרון או לווטסאפ של הלקוח, אשר נכנס אליו, ממלא פרטים וחותם במקום הייעודי, תוך דקות בודדות בלבד. מדובר על תהליך פשוט ויעיל שמקל הן על העסק והן על הלקוחות שלו.

חתימה דיגיטלית בצורה פשוטה  – מה חשוב לדעת?

כדאי לציין כי ישנן היום לא מעט תוכנות ואפליקציות ייעודיות, המאפשרות חתימה על המסמכים השונים באופן דיגיטלי. אך חשוב לזכור כי לא כל המערכות אינטואיטיביות ולא תמיד נוח להשתמש בהן. חלק גדול מהלקוחות לא ירגישו בנוח למסור את הפרטים האישיים שלהם באפליקציה אנונימית, בעוד שאחרים עלולים להסתבך עם ממשק המשתמש שלהן. לכן השימוש במערכת ייעודית, השולחת את המסמך ישירות לסמארטפון או למחשב של הלקוח נחשבת לאופציה המומלצת ביותר. הדבר תורם המון למוניטין של העסק שלך ומשדרג את חווית הלקוח, דבר שמגביר את הסיכוי שלו להישאר נאמן לעסק שלך.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת המכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית. המערכת שלנו נוחה וידידותית הן לעובדים של העסק והן ללקוחות שלך. המערכת אף מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך מילוי הטופס והחתימה עליו, במטרה למנוע דילוג על שדות חובה ולהימנע מטעויות הקלדה. הדבר חוסך פניות מיותרות לשירות הלקוחות ומשפר משמעותית את חווית הלקוח. נשמח לענות לכל שאלה! ניתן להרשם למערכת ולהתנסות בה.

דילוג לתוכן