Skip to content

כל מה שמסמכים
יכולים להיות

פיצ'רים ליצירה, שליחה, חתימה ובקרה מהירים וחוויתיים

יצירה, ניהול
ושליחת מסמכים

תבניות מסמך לשימוש חוזר או חד פעמי

יצירת מסמכים דיגיטליים נוחים לחתימה עם מגוון שדות: טקסט, תאריך, תיבת בחירה, תיבת סימון, צירוף מסמכים, והתאמה אישית גמישה של תכונות, הנחיות ותכנים קבועים באופן עצמאי.

הגדרות שדה רבות

הגדרת שדה כחובה, לקריאה בלבד, ברירות מחדל, העתקת מידע משדה אחר, הצגה לפני חתימה ועוד. הזנת ערכים, נעילתם ומנגנון חוקיות תוכן למניעת טעויות אנוש, וחיסכון בזמן עבורך ועבור הלקוח שלך.

שליחה רגילה, בסבב או הפצה מקובץ

שליחת מסמך לנמען יחיד או יותר (בסבב טורי/מקבלי) או לרשימת נמענים בהפצה מקובץ דינאמי (כולל שילוב נתונים בשדות השונים בתבנית).
אפשרות לשמירה ושליפת מידע מאנשי קשר וקבוצות.

חווית חתימה ללקוח

קבלת מסמך בכל מדיה

קבלת מסמכים דיגיטליים בוואטסאפ, מייל, סמס או מילוי פרונטלי לפי נוחות הלקוח ואפשרות ללקוח לקבל למייל את המסמך החתום.

אזורי מילוי ויזואליים

תהליך ליווי חתימה ידידותי ואינטואיטיבי, שמלווה בהנחיות ויזואליות ומסייע ללקוח להשלים את התהליך במהירות, בנוחות ובלי צורך בתמיכה.

עמודי פתיחה והנחיות מילוי

עמוד מקדים ממותג שיכול להכיל את פרטי העסק, הלוגו וכל תוכן, מהיכרות ועד הנחיות מילוי למסמך.

דוחות, ניהול ומעקב

פאנל ניהול ומעקב

גרף סטטוסים, מעקב אחר היסטוריית פעולות במסמך, טיימליין של פעילות לקוח, דוח מהיר לצפייה וניהול מסמכים דיגיטליים שנשלחו.

ניהול הרשאות משתמשים

הקמת קבוצות משתמשים עם שליטה מרכזית בהרשאות ונתונים על ביצועים לפי משתמש.

ארכיון מסמכים

שמירת מסמכים דיגיטליים ואפשרויות איתור מסמכים לפי
סטטוסים, תאריכים, משתמשים ועוד.

מסמכים דיגיטליים

אימות ואבטחה

קישור אישי בכל שליחה

בכל שליחה נוצר קישור ייחודי למסמך וללקוח למעקב פשוט אחר תנועת המסמכים ופעילות לקוח.

היסטוריית מילוי והחתמה דיגיטלית

הצגת פרטי השליחה, הלקוח, היסטוריית הצעדים ופרטי הלקוח. הדף כולל חתימה דיגיטלית מאובטחת של powerdoc על המסמך.

הצפנה ואבטחה

הצפנת נתונים ברמה גבוהה, אפשרות לקוד אבטחה למסמך ואפשרות לאימות לקוח על ידי צירוף מסמך מזהה.

חיבור למערכות חיצוניות

מדפסת וירטואלית

פתרון ליצירת מסמך דיגיטלי מוכן לשליחה מכל מערכת אחרת כולל אפשרות לקביעת שדות ואזורי חתימה דיגיטלית על מסמכים ללא צורך בפיתוח ממשקים.

אוטומציות ויכולות API

חיבור פשוט עם מערכות אחרות ליצירת מסמכים דיגיטליים דינאמיים עם פרטי הלקוחות, שליחה ומילוי מהירים וידידותיים ותיוק המסמכים והמידע בו חזרה במערכות הארגון לפי מחלקות ומערכות מקור (בעזרת מודול MAKE או API).

פלאגינים ייעודיים

פיתוח חיבור למערכות חיצוניות שתהפוך את חווית המילוי לקלה ומהירה אפילו יותר (בחירה מתוך רשימה, חיפוש במאגר נתונים ועוד).

ממשקי API
דילוג לתוכן