Skip to content

לא משאירים "הסכמים על השולחן":
טכניקות להאצת תהליך ההחתמה

מכירים את הרגע בו הצעת מחיר, חוזה או הסכם עבודה מגיע לחתימה אצל לקוח, ספק או עובד ונשאר שם ימים ושבועות מבלי לחזור אליכם מלא וחתום? או לחילופין, הלקוח כן יוצר קשר אבל זה כדי לשאול שאלות הבהרה ומתחיל פינג-פונג ארוך עד לחתימה? חשוב שתדעו שתהליך הזה יכול להיות הרבה יותר נגיש, פשוט ומהיר. בואו ללמוד איך 

חתימה על מסמך

אם אתם עובדים עם מסמכים כמו הסכמי שירות, חוזים, שכירות, הסכמי סודיות, ככל הנראה נתקלתם במקרה שלקח ללקוח זמן רב לחתום. לכן, ריכזנו עבורכם את הטכניקות החשובות ביותר להאצת תהליך ההחתמה, שהופכות את התהליך למהיר, יעיל וידידותי יותר עבור לקוחות:  

בקרוב! - לייב עם מומחים
בנושא האצת תהליכים
עסקיים ואוטומציות

לקבלת תאריכים מדויקים ולו"ז ההדרכה, השאירו פרטים

*לא יישלחו מיילים נוספים מלבד מייל הזמנה ללייב

"תעצבו את המסמך בדרך שתעזור לחותמים להתמצא בו בקלות", "עצבו את הטקסט בצורה ברורה"

"בקשו רק פרטים רלוונטים",

 "אם אתם כבר יודעים את שמם ומספר הטלפון שלהם, הגישו להם את הטופס עם הפרטים הללו ממולאים מראש"

"הוסיפו מאפיינים מוודאים"

הגישה החדשנית של powerdoc

powerdoc חותרת לייצר מצב בו כולם מנצחים: אתם לא צריכים לשוחח רבות עם ספקים, לקוחות או עובדים כדי לסיים את תהליך החתימה, הם יכולים לבחור את הדרך והמועד הנוח עבורם. הם חותמים מהר, בכל מקום ומכל מכשיר, בקלות ובמהירות. אתם מקבלים תמונת מצב עדכנית של כל ההחתמות ואפשרות להתממשק ישירות לתוכנת ארכיון או תוכנות ניהול אחרות, כולם מנצחים. 

הייחוד של powerdoc לחוויית החתימה היא החדשנות שהמערכת מספקת. המערכת של powerdoc מלווה אתכם בכל תהליך הקמת המסמך ושליחתו בצורה ידידותית ואינטואיטיבית, עם הוראות ויזואליות: הדגשת שדות שחובה למלא, טיפים לשיפור העיצוב, הגדרת מנגנון חוקיות לשדות וארגז כלים שלם שיעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות. בזכות הליווי הזה תוכלו להשלים את תהליך ההחתמה במהירות ובנוחות, לגמרי בעצמכם.   

 המלחין דיוויד נוו אמר: "פשטות היא הדרך ליופי, ובהירות היא הדרך לשלמות".  אנחנו מסכימים איתו. 

 

 

רוצים להתנסות במערכת?

לחצו לקבלת 10 מסמכים לשליחה חינם

דילוג לתוכן