Skip to content

פתרונות חתימה דיגיטלית

כיום, המון עסקאות המתבצעות מול חברות גדולות מתבססות על חתימה על הסכם דיגיטלי או מילוי טופס דיגיטליפתרונות חתימה דיגיטלית הפכו  לחלק אינטגרלי מעולם העסקים המודרני, שאינו מצריך בזבוז של זמן יקר ערך, לצורך חתימה ידנית על הטפסים השונים.

אם בעבר היה צורך להגיע פיזית על מנת לחתום על כל טפסי ההתחייבות, הרי שכיום הלקוח כבר רגיל לקבל את הכול ישירות במסרון, למייל או לווטסאפ שלו.

מעטים הלקוחות שיסכימו לכתת רגליים עד למשרדי החברה, או לחילופין, לתור אחר מכונת פקס. בית עסק שלא יספק פתרונות חתימה דיגיטלית ללקוחות שלו, עלול למצוא את עצמו מחוץ לתחרות.

לכן, מומלץ להבין את החשיבות של מערכת ייעודית, שתאפשר לעסק שלך ליצור את כל הטפסים והמסמכים הנדרשים, לצד האפשרות של חתימה דיגיטלית.

פקסים כבר לא מהווים אופציה לגיטימית

כיום ניתן למצוא מספר פתרונות חתימה דיגיטלית מאובטחים, המאפשרים לייעל את תהליך העבודה ולמנוע טעויות אנוש ועיכובים מיותרים.

באמצעות שימוש בתוכנה ייעודית ניתן לשלוח את הטפסים והמסמכים הרלוונטיים ישירות למייל או לנייד של הלקוח, דבר שיבטיח מענה מהיר יותר ותיוק המסמך החתום בארכיון של התוכנה.

מדובר על דרך אידיאלית לייעל את תהליכי העבודה ולמנוע הצטברות של ניירת. אין שום צורך להדפיס את ההסכמים והטפסים החתומים, מאחר והכל נשמר בארכיון באופן אוטומטי, במטרה להבטיח סדר וארגון.

מדובר על פתרון ירוק ואקולוגי, החוסך את השימוש הנרחב בנייר ובדיו. כמו כן, זהו פתרון חסכוני מבחינה פיננסית, מאחר ואין שום צורך לבזבז שטח יקר ערך על הצבת ארונות תיוק, המלאים בקלסרים מבולגנים, שמקשים על תהליך העבודה.

פתרונות חתימה דיגיטלית שכולם צריכים להכיר

אומנם ניתן היום למצוא תוכנה ייעודית המספקת אך ורק חתימה דיגיטלית, אך מומלץ להשקיע בתוכנה שתוכל לספק לך פיצ'רים נוספים.

תוכנה מסוג זה תאפשר בנייה עצמאית של כל טופס וכל מסמך, לצד הגדרת שדות מסוימים בתור שדות חובה.

התוכנה תסייע ללקוחות העסק למלא את הפרטים הנדרשים באמצעות וייזארד ייעודי, שימנע דילוג על שדות חיוניים ויבטיח הסבר מעמיק על כל שדה רלוונטי.

הדבר יתרום לחוויית הלקוח ויבטיח פרודוקטיביות גבוהה יותר, לצד רווחיות משודרגת של העסק.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך פתרונות חתימה דיגיטלית, על מנת להבטיח את חווית הלקוח האידיאלית. המערכת שלנו מספקת פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, לצד היכולת לבנות מסמכים, טפסים וחוזים בהתאמה אישית. מדובר על מערכת ידידותית ופשוטה לשימוש, שאינה מצריכה ידע קודם או ניסיון בתחום. כל עובד יוכל להתנהל עמה בנוחות, על מנת לשלוח טפסים והסכמים ללקוחות החברה ולקבל עותק חתום ישירות למייל. נשמח לספק לך התנסות במערכת וכמובן לענות על כל שאלה וכל בעיה!

דילוג לתוכן