Skip to content

כל היתרונות של שימוש בחוזה דיגיטלי

אין ספק כי חוזה דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה השונים, הנהוגים ברוב החברות, הארגונים ובתי העסק.

היום כבר אין סיבה להכביד על הלקוח בהגעה פיזית עד לבית העסק, רק כדי לגרום לו לחתום על החוזה. ניתן לחתום על כל חוזה וכל הסכם בצורה דיגיטלית, מבלי לצאת מהבית.

באמצעות מערכת מתקדמת, ניתן לשלוח את החוזה ישירות למייל או לוואטסאפ של הלקוח, במטרה להבטיח לו זמינות, נגישות וחוויית לקוח אידיאלית.

בסיום החתימה החוזה יישלח ישירות לבית העסק, דבר שיחסוך את ההמתנה ויזרז את תהליכי העבודה השונים.

כמו כן, זוהי דרך נפלאה להימנע מיצירת קשר עם הלקוח במטרה לזרז אותו לשלוח את החוזה בפקס או בדואר. המערכת משפרת את היחסים שלך עם הלקוח ומונע לחץ מיותר משני הצדדים.

חוזה דיגיטלי – יתרונות שאסור לפספס

חוזה דיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח המודרנית, מאחר ואף לקוח לא היה רוצה לבזבז את הזמן שלו על הגעה פיזית לבית העסק, או לחילופין, התעסקות עם שליחת פקס.

לא פעם הפקס לא עובר וכמובן שהיום כבר לא ניתן למצוא יותר מידי מקומות, המספקים שירותי פקס. לכן רק הגיוני להשקיע במערכת ייעודית, שתוכל לספק לך את האפשרות ליצור חוזה דיגיטלי, הנשלח ישירות ללקוחות או לספקים.

מערכת מסוג זה תייעל את תהליך העבודה ותעלה את הרווחיות של העסק. היא יכולה להיות מושלמת עבור רואי חשבון, עורכי דין, משרדי נדל"ן, חברות ביטוח וכל סוג של עסק, המצריך חתימה על חוזה לצורך תחילת העבודה.

באמצעות שימוש במערכת, ניתן לקבל את החוזה החתום ישירות למערכת, דבר שמבטיח את שמירתו בארכיון ושליפתו בשניות בודדות בלבד.

היום אין שום צורך להדפיס את החוזים ולתייק אותם בקלסרים, מאחר והכל מתנהל באופן דיגיטלי. הדבר מאפשר לחסוך בבזבוז מקום על ארונות קלסרים וכמובן מפשט ומייעל את תהליך העבודה.

חוזה דיגיטלי – חובה בכל עסק

חוזה דיגיטלי יאפשר לעסק שלך להימנע מטעויות אנוש ומעיכובים מיותרים, מאחר והכל מתנהל באופן מהיר, יעיל ואוטומטי.

זוהי דרך מעולה לשפר את המיתוג של העסק, מאחר ובאמצעות חוזה דיגיטלי ניתן ליצור חזות של עסק מקצועי ורציני. בנוסף, מדובר על דרך מעולה לשמור על איכות הסביבה ולהימנע מבזבוז מיותר של משאבים, כגון דיו ונייר.

מערכת מתקדמת תאפשר לך לבנות את החוזה הרלוונטי עבורך, תוך כדי שימוש בתבנית לשימוש חוזר, או לחילופין, מסמך חד פעמי.

קראו באותו נושא גם על –

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת וידידותית למשתמש, שתאפשר לבנות את החוזה הדיגיטלי בהתאמה אישית. ניתן לבחור את השדות הרלוונטיים למילוי על ידי הלקוח או הספק של העסק והמערכת אף מלווה אותם בתהליך המילוי והחתימה, על מנת לחסוך פניות מיותרות לשירות הלקוחות. נשמח לסייע לך בכל שאלה וכמובן לספק התנסות חינמית במערכת!

דילוג לתוכן