Skip to content

איך עושים חתימה דיגיטלית על מסמכים

היום ישנו צורך הולך וגובר לשירותי חתימה דיגיטלית על מסמכים. אם בעבר היה נהוג להדפיס את המסמך, לחתום עליו בכתב יד ולאחר מכן, לסרוק אותו ולשלוח מחדש לבית העסק, היום ניתן לוותר על כל התהליך באמצעות חתימה דיגיטלית. 

כשמדובר על חתימה דיגיטלית על מסמכים – מעבר להיותה דרך יעילה לחסוך בזמן ובהתעסקות מיותרת מאחר ואין שום צורך להדפיס את המסמך, מהווה בנוסף פתרון אקולוגי וידידותי לסביבה.

אנו ב powerdoc, נשמח לספק מערכת להקמה ושליחה של טפסים חכמים ושירותי חתימה דיגיטלית על מסמכים. אנו מאפשרים יצירת מסמכים בהתאמה אישית, תוך כדי הקפדה על גמישות מקסימלית ויצירת סוג הטופס או המסמך המתאים לעסק שלך. ניתן לבחור את סוג השדות הרלוונטיים למילוי, כולל חתימה דיגיטלית, תמונה וטקסט ולשלוח את המסמך באמצעות מייל, ווטסאפ או מסרון (SMS), וכל זאת על מנת להקל על הלקוח ולסגור את העסקה במהירות האפשרית.

חתימה דיגיטלית על מסמכים – כיצד לעשות זאת נכון?

אז איך עושים חתימה דיגיטלית על מסמכים באופן נכון? אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את חווית הלקוח, היא לשלוח אליו טפסים למילוי אונליין. לקוחות רבים מתקשים עם המשימה, מאחר ורוב הטפסים מצריכים התעסקות מייגעת, המבזבזת לא מעט זמן ואנרגיה. באמצעות מערכת ליצירת מסמכים דיגיטליים בהתאמה אישית, ניתן לשפר את חווית הלקוח ולאפשר לו למלא שדות ולחתום על הטפסים השונים בצורה המהירה והיעילה ביותר. מדובר בפתרון המותאם לכל סוג עסק שנאלץ לעבוד עם כמויות גדולות של טפסים ומסמכים.

 powerdoc מייצרת באופן אוטומטי חווית שירות פשוטה וידידותית יותר עבורך ועבור הלקוחות שלך. השליחה במערכת מתאפשרת במספר דרכים כגון שליחה חד פעמית למסמך אקראי, בניית תבנית המאפשרת שימוש חוזר במסמך, הפצה של תבנית לכמות רבה של נמענים (ע"י קובץ אקסל) ועוד.

חתימה דיגיטלית על מסמכים – היבטים שונים שכדאי להכיר

באמצעות שימוש במערכת ייעודית ליצירת מסמכים, ניתן לבצע מעקב ובקרה אחר המסמכים שיצרת וכך להבין למשל, האם הלקוח פתח את המסמך או האם המסמך חתום ואף להפיק דוחות שונים, לצורך קבלת תמונה ברורה ועדכנית יותר. כדאי לציין כי כל לקוח יכול למלא פרטים, לצרף תמונות ולחתום על הטופס הדיגיטלי במהירות ובקלות ולאפשר לך ליהנות ממערכת מתקדמת וגמישה, שאינה מצריכה שום רקע טכני לצורך התפעול השוטף שלה. חשוב לציין כי מערכת מסוג זה תתאים לכל סוג של עסק, חברה או ארגון שעובדים עם חוזים ומסמכים שונים על בסיס יומיומי. המערכת מאפשרת להקל על העומס ולהבטיח התנהלות יעילה ומהירה יותר. כל לקוח, עובד או ספק ישמח לקבל מסרון (SMS) או מייל עם לינק אישי לטופס הרלוונטי, מאחר והדבר מקל עליו ומאפשר לו לחזור לשגרת חייו בצורה המהירה ביותר. אנו משקיעים המון בנראות וחווית הלקוח, בדגש על המובייל, כיוון שמרבית הלקוחות יפתחו את המסמכים והטפסים השונים דרך הנייד שלהם.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

ב powerdoc נשמח לספק פתרון יעיל, ידידותי ופשוט, שיאפשר לך לסגור עסקאות וליהנות מבניית טפסים דיגיטליים ושירותי חתימה דיגיטלית בצורה הקלה ביותר. ניתן להירשם להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם – נשמח לסייע לך בכל עניין – זמינים בכל הערוצים.

דילוג לתוכן