Skip to content

חוזה דיגיטלי

היום יותר ויותר נפוץ לפגוש את המושג- חוזה דיגיטלי, מאחר ואנו חיים בעידן, שבו הכול כבר מתנהל בצורה מקוונת. אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להדפיס את כל סוגי המסמכים, לחתום עליהם בצורה ידנית ולאחר מכן להשקיע זמן ואנרגיה על שליחתם בפקס, או באמצעות שליח חיצוני, היום ניתן לעשות הכול בצורה דיגיטלית. באמצעות שימוש במערכת מתקדמת המתמחה בתחום, ניתן להכין בקלות ובמהירות חוזים דיגיטליים, הנשלחים ישירות למייל או לווטסאפ של הלקוח. זוהי דרך מעולה לזרז את חתימת החוזה ולמנוע עיכובים מיותרים.

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת, המאפשרת ליצור בקלות ובמהירות חוזה דיגיטלי, המותאם לצרכי העסק שלך. המערכת מאפשרת ליצור שדות ייעודיים למילוי פרטים וחתימה דיגיטלית ואף ללוות את הלקוח לכל אורך תהליך מילוי הפרטים, על מנת למנוע פספוס של שדות חיוניים.

מה כדאי לדעת לגבי חוזה דיגיטלי?

ראשית, חשוב לזכור כי באמצעות יצירת חוזה דיגיטלי ושליחתו ללקוחות באמצעות המייל או הווטסאפ, ניתן לחסוך המון זמן לשני הצדדים. מדובר על שירות חדשני, המאפשר לחסוך במשאבים ולנהל את הזמן שלך בצורה יעילה יותר, מאחר ואין שום צורך להיפגש פיזית עם הלקוחות של העסק, לצורך חתימה על חוזה. כמו כן, השירות מאפשר להימנע מאי הבנות ועיכובים מיותרים, מאחר ואין צורך להתעסק עם שליחים, פקסים או דואר ישראל. שירות זה מאפשר לשמור על איכות הסביבה ולמנוע בזבוז מיותר של דיו ונייר, דבר שהופך לחיוני יותר ויותר, עם העלייה במודעות לחשיבות איכות הסביבה. רוב הארגונים ורוב החברות בוחרים לעבור לשירותים ירוקים, שיאפשרו להם למתג את העסק בתור עסק ירוק ואקולוגי, התורם לשמירה על הסביבה. מעבר לכך, יש לזכור כי מרבית האנשים יבחרו לוותר על מפגש פרונטלי ובזבוז זמן יקר, לכן האופציה לחתום על חוזה דיגיטלי תהיה אידיאלית עבורם.

כל היתרונות של חוזים דיגיטליים

חוזים דיגיטליים יכולים להתאים למגוון רחב של מצבים שונים, בין אם מדובר על העסקה של עובד חדש בארגון, או לחילופין, טופס רישום להשתלמות מקצועית. רוב בעלי העסקים נאלצים לחתום או להחתים את הלקוחות והספקים שלהם על חוזים והסכמים שונים, מאחר ובעידן הנוכחי מדובר על חלק מהעבודה השוטפת. לקוח המצטרף לשירות מסוים, חייב לחתום על הסכם הצטרפות, בדיוק כמו ספק שנאלץ לחתום על חוזה התקשרות. עבודה עם מערכת ייעודית, תאפשר לעסק שלך לנהל את החוזים וההסכמים השונים בצורה יעילה ולשלוף אותם בשניות בודדות במידת הצורך. במקום לנבור בקלסרים או לחפש במחשב אחר המסמך הרלוונטי, ניתן יהיה למצוא אותו בקלות במערכת ולשפר את ההתנהלות השוטפת.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך פתרון ידידותי ויעיל ליצירת חוזה אלקטרוני וליכולת ליצור שדות למילוי פרטים, בהתאם לצרכים של העסק, כולל התנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך. זמינים עבורך בכל הערוצים!

דילוג לתוכן