Skip to content

חתימה על חוזים כיום מתבצעת לרוב באמצעות חתימה מרחוק

חתימה על חוזים חיונית למגוון רחב של עסקים, חברות וארגונים שונים, החל מחברות ביטוח ועד למרכזים רפואיים, משרד עורכי דין, רואי חשבון וכדומה. אך חשוב לציין כי אם בעבר לא הייתה חלופה לחתימת החוזים בצורה ידנית, הרי שכיום ניתן להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת, על מנת לחסוך בזמן, אנרגיה ומשאבים. במקום להדפיס את החוזה, לחתום ידנית ולשלוח אותו בפקס, ניתן כיום לחתום על החוזה אונליין. באמצעות מערכת מתקדמת המתמחה בתחום, ניתן לבנות את החוזה בהתאמה אישית ולהחליט לגבי שדות החובה השונים. הלקוחות שלך ישמחו לקבל את החוזה ישירות במסרון במייל או לווטסאפ שלהם, ללא שום צורך להדפיס אותו או לחילופין, להגיע פיזית למשרדים שלך. 

חתימה על חוזים – כל היתרונות של חתימה מרחוק

כיום, ישנה חשיבות מכרעת לרמת שביעות הרצון של הלקוחות.חשוב לספק ללקוחות שלך זמינות, יחס ושירות ככל שביכולתך, במטרה לשדרג את חווית הלקוח שלהם ואת יעילות התהליך. באמצעות חתימה מרחוק הלקוח יכול לחתום על המסמך תוך שניות בודדות בלבד ולהמשיך בשגרת החיים שלו, מאחר והמסמך נשלח ישירות למייל או לווטסאפ שלו. הדבר מהווה יתרון משמעותי עבור רוב הלקוחות, שאינם מעוניינים לכתת רגליים למשרדים שלך, או לחילופין, לשלוח את הדוחות בעזרת דואר רשום, פקסים וכדומה. באמצעות מערכת מתקדמת המכילה ממשק נוח וידידותי למשתמש, ניתן לבנות את החוזה הרלוונטי עבורך, תוך כדי הקפדה על שדות ייעודיים להוספת קבצים או תמונות, חתימה דיגיטלית וכדומה. הדבר חוסך זמן עבור הלקוחות שלך, וגם לעסק שלך ויתר על כן, משפר את יעילות העסק.

חתימה מרחוק – הדרך האופטימלית לחתום על חוזים

באמצעות שימוש במערכת ייעודית ניתן לשלוח את החוזים ישירות ללקוחות או לספקים שלך, ולחסוך בזמן ובכסף. המערכת מאפשרת לשמור על איכות הסביבה, מאחר והיא מונעת בזבוז מיותר של נייר ודיו. בסיום החתימה, החוזה מאוחסן בארכיון של המערכת, לכן אין צורך להדפיס אותו ולתיקו בקלסר המתאים. מדובר בנוסף על חיסכון בהוצאות שלך, מאחר וניתן לחסוך לא רק בהוצאות הנייר והדיו, אלא גם בהוצאות עבור אחסון הניירת.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת, המאפשרת לבנות חוזים בהתאמה אישית ולשלוח אותם ישירות ללקוחות או לספקים שלך. לאחר חתימה דיגיטלית על המסמך, העותק נשמר במערכת לשימוש עתידי. המערכת שלנו תלווה את הלקוחות שלך לכל אורך תהליך החתימה ומילוי הפרטים, במטרה לצמצם שיחות לשירות הלקוחות וכמובן להבטיח מילוי איכותי ומדויק של החוזה. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ולאפשר לך להתנסות במערכת וביתרונותיה הרבים.

דילוג לתוכן