Skip to content

חתימה מרחוק

היום כל לקוח יודע כי אין שום צורך להגיע פיזית לסניף של חברת הביטוח, מאחר וניתן לחתום על הטפסים השונים בצורה דיגיטלית. הדבר נכון כמובן לגבי כל סוגי החברות, הארגונים והעסקים, הנאלצים להתמודד עם כמויות גדולות של טפסים והסכמים שונים. במקום לשלוח את הלקוחות לחפש אחר מכשיר פקס או להכריח אותם לחכות בתור לסניף הדואר, הרבה יותר פשוט, מהיר ויעיל, לשלוח טופס דיגיטלי. הלקוח שלך יוכל למלא את הטופס אונליין והטופס יחזור אוטומטית  לבית העסק, ללא שום צורך בהמתנה מיותרת. 

כל היתרונות של חתימה מרחוק

אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להגיע פיזית לבית העסק, לצורך חתימה על חוזה או הסכם התקשרות, הרי שהיום ניתן לחסוך לא מעט זמן ומאמץ, באמצעות שימוש בפיצ'ר של חתימה דיגיטלית ואין שום סיבה שלא לחסוך לעצמך זמן, דלק ונסיעה בפקקים. ניתן להשתמש בחתימה הדיגיטלית לצורך שליחת הסכמי התקשרות ללקוחות של העסק, על מנת לייצר חווית לקוח חיובית יותר ולהימנע מטרטור הלקוח לסניף הדואר, לפקס או לסורק. מצד שני, העסק שלך ירוויח זמן תגובה מהיר יותר, מאחר והלקוח ישלח את הטופס בצורה מידית וניתן יהיה לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים בזמן אמת. זוהי דרך מעולה לשפר את תהליך העבודה ולמנוע טעויות אנוש. כמו כן, מדובר על יתרון מהותי עבור כדור הארץ, מאחר ואין שום צורך להתעסק עם כמויות עצומות של ניירת. היום הכול נעשה אונליין ואין שום סיבה לוותר על היתרונות של הטכנולוגיה.

חתימה מרחוק – מה כדאי לדעת בנושא?

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש במערכת ייעודית, הוא היכולת לבצע בקרה ומעקב. המערכת מאפשרת לראות האם הלקוח פתח את המסמך והאם הוא חתם עליו. בצורה כזאת, ניתן להבטיח תהליך עבודה יעיל ומקצועי יותר, המונע בזבוז זמן והצקות מיותרות ללקוחות שכבר שלחו את הטופס החתום. כמו כן, ניתן להפיק דוחות שונים, לצורך קבלת תמונה מושכלת ומעודכנת. במקום לחכות שהטופס יגיע בפקס, דואר שליחים או דואר ישראל, ניתן לקבל תוצאות מידיות ולהפיק לקחים בזמן אמת.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך את האפשרות לבצע חתימה מרחוק, באמצעות המערכת הייעודית שלנו. המערכת נועדה לאפשר לכל עסק, חברה או ארגון ליצור את הטפסים הרלוונטיים עבורם. מעבר לכך, המערכת שלנו מכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, המאפשר לחתום על כל סוג של מסמך, חוזה או הסכם. המערכת מלווה את הלקוח שלך לכל אורך תהליך מילוי הפרטים והחתימה, על מנת לוודא כי לא נשארו שדות ריקים והטופס מולא בצורה מדויקת ונכונה. אנו מאפשרים לך הרשמה להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך.  נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!

דילוג לתוכן