Skip to content

חוזה דיגיטלי - האם זה טוב ומומלץ לחתום על חוזים דיגיטלית?

היום יותר ויותר נפוץ למצוא חברות ביטוח, רואי חשבון, משרדי נדל"ן, עורכי דין וארגונים שונים, הנהנים מכל היתרונות של חוזה דיגיטלי. מדובר על חוזה הנשלח ללקוח, לעובד או לספק של העסק באמצעות המייל או הווטסאפ, תוך כדי בניית החוזה בהתאם לצרכי העסק. הנמען יכול לחתום על החוזה אונליין ולהחזיר אותו ישירות לבית העסק, דבר שמונע עיכובים מיותרים, טעויות אנוש ובזבוז של זמן. מדובר על התוספת המושלמת לכל עסק, חברה או ארגון, מאחר וחוזה דיגיטלי יכול לתרום להתנהלות הכללית ולפרודוקטיביות של העסק, לצד חווית משתמש נוחה ונעימה יותר. אם בעבר היה צורך להגיע פיזית לבית העסק, או לחילופין, להתעסק עם פקסים או סריקת מסמכים, היום ניתן להשתמש בפיתוחי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר, על מנת לשפר את חווית הלקוח ולתרום למוניטין של העסק שלך.

כל הסיבות להעדיף חוזה דיגיטלי על פני חוזה ידני

מעבר לחיסכון המשמעותי בזמן והתעסקות מיותרת, החוזה הדיגיטלי מאפשר סדר וארגון. במקום לתייק את החוזים השונים מול לקוחות החברה והספקים בקלסרים ענקיים, הצוברים אבק ותופסים מקום יקר ערך במשרד, ניתן להיעזר בשירותיה של מערכת מתקדמת, המספקת ארכיון מסמכים מסודר וכולל בין היתר חוזה דיגיטלי. ניתן לשלוף את כל החוזים הרלוונטיים תוך שניות בודדות בלבד, דבר שיכול להיות חיוני בעת הצורך. כמו כן, הדבר מבטיח התנהלות נוחה יותר מול הלקוחות והספקים של העסק, דבר שתורם למיתוג של העסק שלך ולמוניטין שלו בשוק. חתימה על חוזים דיגיטליים לא רק מקלה על הלקוחות, הספקים והעובדים של העסק, אלא גם מעניקה לעסק חזות רצינית ומקצועית יותר, בזכות ההשקעה בחידושים השונים בשוק.

מה חשוב לדעת לגבי חתימה על חוזה דיגיטלי?

חוזה דיגיטלי ניתן לבנייה מהירה ויעילה, תוך כדי שימוש בתבנית לשימוש חוזר, או לחילופין, יצירת מסמך חד פעמי. מערכת ייעודית תאפשר לעובדים שלך לבנות חוזה במהירות וביעילות, תוך כדי גמישות מקסימלית ביצירת השדות החיוניים למילוי. הלקוחות יוכלו ליהנות מליווי ויזואלי וידידותי, שינחה אותם לכל אורך מילוי הפרטים, צירוף הקבצים הרלוונטיים וכמובן יצירת חתימה דיגיטלית במקום המתאים. מדובר גם על דרך נפלאה לשמור על איכות הסביבה ולהימנע מבזבוז מיותר של דיו ונייר.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב – powerdoc נשמח לספק לך את האפשרות לחתום על חוזים דיגיטלית ולחסוך בזמן יקר ערך לעובדים, לספקים וללקוחות של העסק שלך. המערכת שלנו מאפשרת לבנות בקלות ובמהירות טפסים, מסמכים וחוזים שונים, בהתאם לצרכי העסק. ניתן להשתמש בפיצ'רים שונים של המערכת על מנת לחתום על חוזים דיגיטלית, לקבל עותק חתום של החוזה במייל ולשלוח את החוזה לספקים או ללקוחות שלך באמצעות הווטסאפ או המייל. המערכת שלנו ידידותית למשתמש ומספקת חווית לקוח אידיאלית, בזכות היכולת ליצור חוזים דיגיטליים בהתאמה אישית, לצד מנגנון למניעת טעויות הקלדה. נשמח לספק לך התנסות מלאה במערכת ולסייע בכל שאלה ובכל בעיה!

דילוג לתוכן