Skip to content

חוזה דיגיטלי לכל עסק

כיום כל סוג של חברה, ארגון או בית עסק, מספק חוזה דיגיטלי ללקוחות ולספקים שלו, במטרה להימנע מהתעסקות מיותרת ומבזבוז של דיו ונייר.

אם בעבר היה צורך להכין עותק פיזי של החוזה, לפקסס אותו ללקוח או לחילופין, לזמן את הלקוח לבית העסק, הרי שכיום ניתן לפתור את הבעיה באמצעות חוזה דיגיטלי.

מדובר על חוזה שנשלח ישירות למייל או לווטסאפ של הלקוח, על מנת לאפשר לו למלא את כל הפרטים החיוניים ולחתום עליו באופן דיגיטלי.

בסיום החתימה, החוזה נשלח ישירות למערכת של בית העסק, לצורך תיוק בארכיון. מערכת מסוג זה מאפשרת לבית העסק לייצר חוזים בהתאמה אישית, לשנות את השדות למילוי וכמובן להשתמש בתבנית חד פעמית או רב פעמית. 

חוזה דיגיטלי לכל עסק – ברוכים הבאים לעידן המודרני

בשנים האחרונות רוב האנשים התחילו להתרגל לאפשרות של חוזה דיגיטלי, מאחר ומדובר על דרך נוחה ויעילה לחתום על חוזים. הדבר נכון עבור חברות הביטוח, חברות האינטרנט והסלולר, אך גם לגבי כל סוג של בית עסק, המעוניין להחתים את הלקוח על הסכם התקשרות.

מדובר על חווית לקוח נעימה ויעילה יותר, שמסוגלת להשאיר את הלקוחות של העסק מרוצים מהשירות ונאמנים לעסק שלך.

לעומת זאת, בית עסק שיצריך מהלקוחות שלו לכתת רגליים ולהגיע פיזית לצורך חתימה על חוזה, עלול לפגוע משמעותית בחווית הלקוח ואף במקרים מסויימים לאבד את הלקוחות שלו לטובת המתחרים.

הדבר נכון גם לגבי הצורך לפקסס את החוזה או לסרוק ולשלוח אותו במייל, מכיוון שהדבר כרוך בהתעסקות ובבזבוז זמן יקר ערך.

מדוע כדאי להקפיד על חוזה דיגיטלי לכל עסק?

עסקים רבים, דוגלים כיום במגמה הירוקה, המבטיחה לצמצם למינימום את בזבוז המשאבים וכמובן לשמור על כדור הארץ. מעבר לצורך למחזר, ניתן להימנע מראש משימוש מיותר בדיו ונייר, באמצעות הקפדה על שליחה של חוזה דיגיטלי ללקוחות העסק.

הדבר ישפר את רווחיות העסק, מאחר וניתן לחסוך בהוצאות מיותרות על טונרים וחבילות נייר למדפסת.

כמו כן, כדאי לזכור כי הדבר ישפר את ההתנהלות הכללית של העסק ואת פרודוקטיביות העבודה, מאחר והחוזה החתום יגיע באופן אוטומטי למערכת ויאפשר את המשך העבודה השוטפת.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך חוזה דיגיטלי לכל עסק. אנו מספקים מערכת מתקדמת המאפשרת לבנות טפסים בצורה עצמאית, תוך כדי הגדרת שדות למילוי על ידי הלקוח או הספק. ניתן להגדיר שדות למילוי חובה, לאפשר צירוף של טקסט או תמונות וכמובן לאפשר חתימה דיגיטלית במקומות המתאימים. המערכת שלנו מלווה את מילוי החוזה הדיגיטלי ומפשטת את התהליך עבור הלקוח, כולל העברתו משדה מילוי אחד לשני, במטרה להימנע מפספוס של שדות חיוניים. הדבר מקל על מילוי החוזה, מונע טעויות ומבטל את הצורך בפנייה לשירות הלקוחות של העסק. נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ולספק לך את האפשרות להתנסות במערכת ולהתרשם מכל היתרונות שלה.

דילוג לתוכן