ניהול קבוצות
בפוסט זה נציג כיצד ניתן לנהל קבוצות של אנשי קשר במערכת powerdoc
תיאור פיצ'ר: הוספת קבוצה של אנשי קשר לרשימת נמענים ולשליחה מסמך בסבב חתימות.
ניתן במערכת לשמור את הלקוחות שלך כאנשי קשר לשייך אותם לקבוצות.
לעריכת אנשי קשר וקבוצות, יש להיכנס דרך התפריט הראשי>הגדרות> אנשי קשר וקבוצות.
למדריך המלא על ניהול אנשי קשר יש ללחוץ כאן
הוספת קבוצה חדשה
ניהול קבוצות
שיוך/ניתוק קבוצות לאנשי קשר
בכל מסך של עריכת איש קשר ניתן לשייך לקבוצות או לנתק.
ניתן לשייך איש קשר למספר קבוצות.
בנוסף, ניתן לסמן מספר אנשי קשר ולשייך את כולם ביחד.
יש ללחוץ על הצ'ק בוקס המופיע ליד שם הלקוח או על הצ'ק בוקס לסימון כל אנשי הקשר הקיימים וללחוץ על "שיוך/ניתוק קבוצות".
בלחיצה על "שיוך/ניתוק קבוצות" יפתח חלון בו ניתן לסמן מספר קבוצות ולשייך את האנשי קשר שסימנת או לנתק מהקבוצה.
שליחת מסמך לקבוצה של אנשי קשר
לאחר הקמת קבוצה ושיוך אנשי הקשר לקבוצה, ניתן לייבא את פרטי הנמענים לשליחה.
בחלון פרטים לשליחה, ניתן ללחוץ על אייקון האלפון ולבחור בקבוצה.
בלחיצה על הוספת קבוצה כל הנמענים יופיעו ברשימה ליד רשימת הנמענים בסבב. ניתן לשייך כל איש קשר הנמצא בקבוצה לנמען. במידה ושולחים בסוג סבב טורי יש לוודא שבדר אנשי הקשר תואם לסדר הנמענים בו ברצונך לשלוח את המסמך לחתימה.