התאמת העדפות עוגיות (Cookies)
התאמת העדפות הסכמה לעוגיות (Cookies)

אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לסייע בניווט יעיל באתר ובביצוע פונקציות מסוימות. ניתן למצוא מידע מפורט על כל סוגי העוגיות תחת כל קטגוריית הסכמה המפורטת מטה.

עוגיות המסווגות כ"נחוצות" נשמרות בדפדפן מכיוון שהן חיוניות להפעלת הפונקציות הבסיסיות של האתר.

בנוסף, נעשה שימוש בעוגיות של צד שלישי שמסייעות בניתוח השימוש באתר, שמירת ההעדפות, והצגת תוכן ופרסומות הרלוונטיים. עוגיות אלה יישמרו בדפדפן רק לאחר מתן הסכמה מראש.

ניתן לבחור להפעיל או להשבית חלק מהעוגיות או את כולן, אך השבתת חלק מהן עשויה להשפיע על חוויית הגלישה.

To learn more about how Google processes personal information, visit: Google privacy policy
תמיד פעיל

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Other cookies are those that are being identified and have not been classified into any category as yet.

Skip to content

עזרה בהתחברות למערכת

נתקלת בבעיה כלשהי בעת התחברות למערכת powerdoc?

בהרשמה להתנסות במערכת, תשלח אליך סיסמה ראשונית למייל איתו נרשמת.

אם לא קיבלת את הסיסמה למייל, ראשית יש לבדוק אם המייל הגיע לספאם. במידה וגם לא הגיע לספאם תמיד ניתן לפנות אלינו לעזרה. 

זוהי סיסמה ראשונית, מומלץ מאוד לאפס אותה לסיסמה חזקה יותר.

ניתן בכל שלב לאפס סיסמה, ע"י קישור "שכחת סיסמה" המופיע בדף ההתחברות או לחלופין, מתוך המערכת בהגדרות משתמש.

להסבר מורחב על אפשרויות האיפוס והדרכה – כאן

אם ניסית להתחבר למערכת, ומופיעה לך שגיאה שיש בעייה עם שם המשתמש או הסיסמה:

  1. יש תחילה לבדוק שהזנת את כתובת המייל המעודכן במערכת. לכתובת זו נשלח לך במעמד ההרשמה מייל עם הכותרת "שמחים שהצטרפת". 
  2. במידה והמייל תקין, יש לבדוק שהסיסמה נכונה, ניתן ללחוץ על אייקון העין בצד שמאל כדי לחשוף את הטקסט הנכתב (לעיתים בטעות מכניסים סיסמה במצב עברית, למשל).
  3. במידה ולא זכורה לך הסיסמה, ניתן לאפס אותה.

במידה והודעת השגיאה מודיעה על חסימה של המשתמש, יש לצור איתנו קשר.

  1. אם בוצע איפוס סיסמה בעבר, המיילים לאיפוס סיסמה שנשלחו בעבר והמיילים החדשים, מופיעים באותה שיחה. לכן, אם נכנסת למייל ישן יותר, יופיע חלון שגיאה שיודיע כי תוקף דף איפוס סיסמה בוטל. לכן, יש לשים לב כי פתחת את הקישור לאיפוס סיסמה מהמייל האחרון שנשלח.
  2. במידה ומדובר בתת משתמש, ולא ניתנה למשתמש הרשאה לאיפוס סיסמה עצמאית, בעת לחיצה על "שכחת סיסמה?" ומילוי המייל, יופיע חלון שגיאה, שיראה כי משתמש חסום/ תקלה כללית בהרשאות משתמש. לכן, במקרה זה רק משתמש ניהול (מנהל) יכול לאפס לתת משתמש את הסיסמה דרך המערכת. לחלופין, משתמש הניהול יכול לאפשר לתת-משתמש לאפס סיסמה עצמאית. לעוד מידע על הרשאות משתמשים יש לגשת למדריך .
דילוג לתוכן