Skip to content

מדוע שירות חתימה דיגיטלית הוא בסיסי בשנת 2023?

שנת 2023 היא שנה המסמלת קפיצה טכנולוגית מהירה ויחד איתה, עסקים מצטיידים בטכנולוגיות מתקדמות, במטרה לעמוד בצרכי השוק. כיום, חברות רבות, ארגונים ובתי עסק זקוקים לשירותי חתימה דיגיטלית. מרבית הלקוחות אינם מעוניינים לחתום על טפסים שיש למלא באופן ידני ולאחר מכן לשלוח בפקס, מאחר ומדובר על לא מעט זמן ומאמץ שכרוך בכך. בעידן המודרני מוטב להיעזר במערכת מתקדמת המספקת בין היתר שירות חתימה דיגיטלית, ולתת חווית לקוח חיובית. מערכת מסוג זה מסוגלת לספק פיצ'רים שונים, החל מהיכולת ליצור טפסים וחוזים בהתאמה אישית ועד לשליחת המסמכים ללקוחות או לספקים שלך. מדובר על תוספת חיונית לעסקים רבים,. ובפרט עבור רואי חשבון, עורכי דין וחברות ביטוח.

חתימה דיגיטלית – כל הסיבות להשקיע בכך

אחת הסיבות המרכזיות להשקיע במערכת המספקת שירותי חתימה דיגיטלית, היא הרצון לשמור על המקום של העסק שלך בשוק. חווית הלקוח נחשבת לאחד הגורמים המהותיים ביותר להצלחת העסק, לכן, מומלץ  להשקיע בכך. מערכת יעילה שמספקת ללקוחות שלך את האפשרות לחתום על כל סוג של טופס או מסמך באופן מקוון יכולה לשפר משמעותית את החוויה של הלקוח ואת רמת שביעות הרצון שלו מהשירות. יש לזכור כי מעבר לצורך לגייס לקוחות חדשים, חשוב לתת את הדעת לשימור הלקוחות הקיימים שלך. לכן רק הגיוני לשפר את חווית הלקוח שלך על בסיס קבוע, במטרה לשמור על שביעות רצונם. מעבר לכך, הדבר תורם המון לסדר וליעילות של העסק, מאחר ונחסך לא מעט זמן ומאמץ שמוקדש עבור יצירת קשר עם לקוחות המתעכבים עם תהליך שליחת המסמכים בעזרת פקס , ואין חשש מאיבוד המסמך.. מערכת איכותית דואגת לשלוח את המסמכים ישירות למייל, במסרון בווטסאפ ללקוח וכמובן מעבירה את המסמך החתום לארכיון, לצורך שליפה מהירה ופשוטה בהמשך הדרך.

מהם היתרונות של שירות חתימה דיגיטלית?

מערכת המאפשרת לעסק שלך ליצור טפסים בהתאמה אישית יכולה לתרום רבות לפרודוקטיביות של העסק ולניהול השוטף שלו. זוהי הדרך לייעל את תהליכי העבודה השונים, תוך כדי חיסכון בהוצאות. מי שמשקיע במערכת מסוג זה יכול לחסוך בהוצאות של דיו ונייר, מכיוון שבעזרתה ניתן לקבל את כל המסמכים חתומים אונליין. כדאי לציין כי הדבר תורם גם לשמירה על כדור הארץ, מאחר ואין צורך להדפיס את המסמכים ולצרוך משאבים יקרי ערך.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת המכילה פיצ'ר של שירות חתימה דיגיטלית, לצד היכולת לבנות טפסים בהתאמה אישית. המערכת שלנו מכילה ממשק משתמש נוח וידידותי והיא אף מלווה את הלקוח לכל אורך מילוי הטופס. להתנסות במערכת ולמידע נוסף, צרו קשר!

דילוג לתוכן