Skip to content

מדפסת pdf וירטואלית

מדפסת pdf וירטואלית הינה תוכנה, המאפשרת לעבד את כל סוגי התכנים הניתנים להדפסה, כגון דפי אינטרנט, תמונות, מסמכי אופיס וכדומה.

התוכנה מאפשרת לשמור את התוצאה הסופית בתור קובץ חיצוני. מדפסת pdf וירטואלית סטנדארטית מאפשרת לקחת כל סוג של תוכן ולהמיר אותו לקובץ pdf.

פעולה זו תאפשר לך לייצא את כל סוגי התוכן בצורה נוחה ויעילה יותר, תוך כדי התאמת הגדרות ה"הדפסה", המתאימות לצרכים שלך. ניתן למשל, להגדיר את השוליים, כמות הדפים וכדומה.

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מדפסת pdf וירטואלית ייעודית שלנו, איכותית ומקצועית, הניתנת להתקנה פשוטה ומהירה.

המדפסת שלנו תאפשר לך להמיר את כל סוגי המסמכים למסמך שיהיה נוח למילוי וחתימה על ידי הלקוח או הספק שלך ע"י פעולה פשוטה של שליחת המסמך להדפסה. המדפסת שלנו מאפשרת ליצור מסמכים שניתנים למילוי מכל תוכנה חיצונית, ללא צורך בממשק מיוחד.

מה חשוב לדעת לגבי מדפסת pdf וירטואלית?

קודם כל, חשוב להבין כי מדפסת pdf וירטואלית ייעודית של powerdoc, מאפשרת ליצור מסמכים דיגיטליים, המוכנים לשליחה מכל סוגי המערכות. באמצעות שליחת המסמך למדפסת הווירטואלית, המערכת תעלה אותו ישירות למערכת (ללא הצורך בהמרתו לקובץ pdf והעלתו דרך ממשק המערכת) והמסמך יפתח בדפדפן עם הממשק המוכר לשליחה חד פעמית.

כמו בשליחה רגילה, גם כאן ניתן לקבוע שדות ייעודיים למילוי ואזורי חתימה, ללא שום צורך בפיתוח ממשקים ייעודיים.

מדובר על פתרון מצויין עבור עסקים, החברות וארגונים, מאחר והוא מאפשר לחסוך במקרים מסויימים השקעת משאבי פיתוח לממשקים שונים (במיוחד במקרים של מערכות חיצונית ללא יכולת התממשקות).

המדפסת הווירטואלית יכולה לשמש ליצירת כל סוגי המסמכים הדיגיטליים, המופקים במערכות חיצוניות ומכילים את רוב הפרטים הרלוונטיים.

מדובר לדוגמא על הצעות מחיר הנשלחות ללקוחות החברה ממערכת הCRM, הסכמי עבודה עם ספקים, חשבוניות, הזמנות עבודה וכדומה.

התקנת מדפסת pdf וירטואלית

על מנת להתקין את המדפסת הווירטואלית שלנו, יש צורך להתקין את התוכנה על המחשב ולחלץ את הקבצים מקובץ ה- zip.

לאחר מכן, יש צורך להפעיל את קובץ ההתקנה, לאשר את תנאי השימוש ולהמשיך בתהליך ההתקנה הקצר.

בשלב הסופי, תיפתח חלונית התחברות ראשונית למדפסת, שתצריך ממך הקלדה של שם משתמש וסיסמא שאיתם נרשמת לשירות או להתנסות. בסיום ההתחברות, ניתן יהיה לשלוח כל קובץ למילוי וחתימה באמצעות פתיחת הקובץ הרצוי או כניסה למסמך הרלוונטי במערכת חיצונית ושליחתו למדפסת powerdoc (שתופיע ברשימת המדפסות שלך).

כאמור, יש לבחור במדפסת הווירטואלית שלנו ולהמתין לפתיחת הדפדפן. לאחר מכן, ניתן להוסיף את כל השדות הרלוונטיים, כולל פרטי הלקוח, שם הספק וכדומה.

בסיום התהליך, ניתן לשלוח את המסמך ישירות ליעד באמצעות SMS, המייל או הווטסאפ, ללא שום צורך להדפיס אותו או לבזבז זמן יקר על אפשרויות שליחה מיושנות.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מדפסת pdf וירטואלית, שתאפשר לעסק שלך להתנהל בצורה יעילה וחסכונית יותר. מדובר על כלי חשוב וחיוני, שמאפשר ליצור מסמכים דיגיטליים החיוניים לעסק, תוך כדי שימוש במערכות חיצוניות ללא צורך בממשקים.

אנו מאמינים בחוויה דיגיטלית איכותית וידידותית, לכן נשמח להציע לך מערכת מתקדמת, המאפשרת לבנות טפסים דיגיטליים בהתאם לצרכי העסק.

המערכת תאפשר לך ליצור את שדות החובה, היכולת להעלות תמונות וכמובן את האפשרות לחתום על המסמך בצורה דיגיטלית. נשמח לספק לך הרשמה והתנסות מלאה במערכת, אנו זמינים לכל שאלה!

דילוג לתוכן