Skip to content

העולם מתקדם למסמכים דיגיטליים ואתם?

היום ניתן לשמוע יותר ויותר על מסמכים דיגיטליים, שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים. אם בעבר רק חברות בודדות בחרו לספק ללקוחות שלהן את האפשרות לחתום דיגיטלית על המסמכים השונים או למלא את הטפסים אונליין, הרי שהיום מדובר על מגמה שרק הולכת ותופסת תאוצה. רוב הלקוחות יעדיפו לחתום על מסמכים דיגיטליים ולמלא את כל הפרטים הנחוצים אונליין, במקום להסתבך עם הצורך להגיע פיזית לבית העסק ולחתום על הטפסים הנדרשים. כמו כן, חלק מהחברות והארגונים עדיין מחייבים את לקוחותיהם להדפיס את המסמכים והטפסים השונים, למלא אותם ידנית ולאחר מכן לשלוח אותם בפקס. מדובר על עבודה מסורבלת ומעיקה, שעלולה לגרום לחוויית לקוח שלילית. 

מסמכים דיגיטליים – כיצד לבנות אותם נכון?

אומנם ניתן היום למצוא בשוק לא מעט מערכות המאפשרות בנייה של מסמכים דיגיטליים, אך חשוב לשים לב לכל הניואנסים של המערכת ולבחון מראש את האפשרויות שהיא מספקת הן לעובדים של העסק והן ללקוחות הקצה. מומלץ לבחור במערכת בעלת ממשק משתמש נוח וידידותי, שיקל על העבודה השוטפת של העובדים ויימנע טעויות אנוש או התנהלות איטית ופחות אפקטיבית. מצד שני, יש לזכור כי חווית הלקוח חיונית עבור ההצלחה של העסק, לכן חשוב לתת על כך את הדעת ולוודא כי המערכת פשוטה לשימוש ומאפשרת התנהלות ידידותית עבור הלקוחות שלך. מערכת איכותית תלווה את הלקוח לכל אורך תהליך המילוי של הטופס או המסמך, עד לשלב החתימה הסופי. המערכת תמנע טעויות הקלדה ופספוס של שדות חובה, מאחר והיא מלווה את הלקוח משדה אחד למשנהו ומסבירה באופן ברור מה עליו לעשות בכל שדה ושדה.

כל היתרונות של מסמכים דיגיטליים

מסמכים דיגיטליים משפרים את חווית הלקוח ומאפשרים לעסק שלך להתנהל בצורה יעילה ומסודרת יותר. מדובר על אפשרות מעולה לבצע בקרה ומעקב אחר המסמכים השונים ולוודא כי כל הלקוחות חתמו עליהם בזמן. כמו כן, המערכת מאפשרת שליפה מהירה של כל מסמך רלוונטי וכמובן הפקת דוחות עדכניים בכל רגע נתון. מעבר לכך, מדובר על יתרון משמעותי לשמירה על איכות הסביבה, מאחר ומסמכים דיגיטליים מאפשרים לחסוך בבזבוז מיותר של דיו ונייר.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו במערכת powerdoc נשמח לספק לך את האפשרות ליצור מסמכים דיגיטליים בהתאמה אישית. אנו מקפידים על חווית הלקוח, לכן המערכת שלנו נוחה וידידותית לשימוש. ניתן לבנות בצורה עצמאית את שדות המילוי הרלוונטיים עבורך ולאפשר צירוף של תמונות ומסמכים שונים. המערכת מאפשרת לשלוח את המסמכים הדיגיטליים ישירות לווטסאפ, במסרון או למייל של הלקוחות, העובדים והספקים שלך, לצד מנגנון למניעת טעויות הקלדה ואפשרות לבנות תבנית לשימוש חוזר. אנו מספקים ליווי ויזואלי וידידותי למילוי הפרטים הנדרשים והחתימה על המסמך, על מנת לאפשר ללקוחות הקצה להתמודד עם המשימה בצורה עצמאית, ללא צורך לפנות לשירות הלקוחות. נשמח לספק לך הרשמה והתנסות מלאה במערכת, אנו כאן לכל שאלה!

דילוג לתוכן