Skip to content

חתימה על מסמכים אונליין - למה כדאי לעסק שלך להשקיע בזה?

היום כבר לא ניתן למצוא חברות וארגונים שאינם משתמשים במערכת ייעודית המאפשרת חתימה על מסמכים אונליין. כמות המסמכים רק עולה עם השנים, אך הסבלנות של הלקוחות נוטה לרדת, בשל התחרות הקשה הקיימת היום בשוק העסקים. לכן כל עסק שמעוניין לשמור על המעמד שלו ולא לוותר על הלקוחות שלו לטובת המתחרים, חייב לתת את הדעת לחוויית הלקוח. באמצעות מערכת נוחה וידידותית למשתמש ניתן להבטיח ללקוחות את החוויה המושלמת ביותר, הכוללת ליווי צמוד של המערכת למילוי המסמכים וחתימה אונליין בכל השדות הרלוונטיים. הדבר מאפשר לקצר תהליכים ולייעל את העבודה השוטפת, לצד היכולת לחסוך את זמנם של הלקוחות על התעסקות מיותרת עם פקס, סורק או דואר ישראל.

חתימה על מסמכים אונליין – כל הסיבות להשקיע בכך

באמצעות שימוש במערכת משוכללת וייעודית ניתן לקצר את זמני העבודה, למנוע טעויות אנוש ולהבטיח התנהלות יעילה ונבונה יותר של העסק. יש לזכור כי חתימה ידנית על מסמכים הופכת את כל העניין למסורבל ומורכב יותר, מאחר ורוב האנשים לא יתלהבו להגיע במיוחד לצורך חתימה על חוזה, טופס או כל מסמך אחר. בעידן המודרני, הלקוחות של העסק שלך יצפו לחוויית שימוש אידיאלית, שתקצר את זמני ההמתנה ותקל על שאר התהליכים הנחוצים. אף אחד לא ירצה לעמוד בפקקים ולבזבז את זמנו בחיפושי חניה, רק כדי לחתום על מסמך או טופס. כמו כן, היום כבר פחות נפוץ השימוש בפקס ובסריקת מסמכים, מאחר והתפתחות הטכנולוגיה הובילה ליצירת מסמכים אונליין, שניתן לחתום עליהם באופן מקוון ולאפשר את שליחתם ישירות למייל או לווטסאפ. מדובר על קיצור משמעותי של תהליכים שונים והעלאת הפרודוקטיביות של העבודה השוטפת.

מערכת ייעודית המאפשרת חתימה על מסמכים אונליין

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מערכות המאפשרות לחתום אונליין על מסמכים שונים, אך חשוב לבחור במערכת שתוכל לספק לעסק שלך יתרונות נוספים. מומלץ לבחור במערכת המאפשרת גמישות ביצירת המסמכים, בהתאם לצרכי העסק. יש לוודא כי מדובר על מערכת ידידותית למשתמש, על מנת להקל על תהליך ההטמעה שלה בקרב העובדים. מומלץ לבחור במערכת המאפשרת בניית תבנית לשימוש חוזר, לצד היכולת ליצור מסמך חד פעמי. כמו כן, יש לוודא כי קיים מנגנון חוקיות להזנת תכנים, במטרה למנוע טעויות הקלדה.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת המאפשרת חתימה על מסמכים אונליין. המערכת שלנו תסייע לך לבנות טפסים שונים, הכוללים שדות למילוי על ידי הלקוחות או הספקים של העסק שלך. המערכת מאפשרת העלאת תמונות וקבצים שונים ומסייעת למלא את כל הפרטים הנדרשים, באמצעות וויזארד ייעודי, המנחה את הלקוח לכל אורך התהליך ומונע אי הבנות ופנייה מיותרת לשירות הלקוחות. המערכת שלנו תספק לך, לספקים, לעובדים וללקוחות שלך חווית משתמש מקצועית ונוחה. ניתן להרשם למערכת להתנסות בחינם, אנו כאן לכל שאלה!

דילוג לתוכן