Skip to content

חתימה על מסמכים בסמארטפון

כיום, אנשים רבים מבלים חלק ניכר מזמנם בסמארטפון, מאחר ומדובר על כלי נוח וזמין, המאפשר להישאר מחוברים בכל זמן ובכל מקום. לכן העובדה כי מרבית האנשים ירגישו יותר בנוח לבצע פעולות שונות בסמארטפון שלהם, במקום לפתוח לפטופ או מחשב, אינה מפתיעה. השימוש בסמארטפון מספק זמינות מקסימלית ויכולת לבצע מגוון רחב של פעולות שונות בכל זמן ובכל מקום. כתוצאה מכך, חתימה על מסמכים בסמארטפון הפכה לנפוצה במיוחד, הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב בעלי עסקים.

חתימה על מסמכים בסמארטפון – מה חשוב לדעת מראש?

כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של אפליקציות, המאפשרות לחתום על מסמכים ישירות מהסמארטפון. אך כדאי לשים לב כי חלק מהאפליקציות הללו אינן מיועדות לחברות או ארגונים, מאחר והן אינן מסוגלות להתמודד עם כמויות גדולות של מסמכים. לכן מומלץלעבוד מראש עם אפליקציה או מערכת התואמת את הצרכים של העסק שלך, הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת הפיצ'רים השונים. ההמלצה הכללית היא לבחור באפליקציה המסוגלת לספק יתרונות נוספים, מעבר ליכולת של חתימה על מסמכים בסמארטפון. אפליקציות מתקדמות מאפשרות יצירת טפסים מקוונים, המקלים על בית העסק ומאפשרים התנהלות מהירה ואפקטיבית יותר. כל לקוח, עובד או ספק יעדיף לחתום על מסמך או טופס דיגיטלי באמצעות הסמארטפון שלו, מבלי להסתבך עם הממשק וכן לסיים את התהליך במהרה. לכן חשוב לבחור בתוכנה ייעודית, המקפידה על ממשק משתמש נוח וידידותי וכמובן בקרת איכות מצוינת.

חתימה על מסמכים בסמארטפון – זמינות מקסימלית מכל מקום

תוכנה ייעודית המאפשרת חתימה על מסמכים בסמארטפון מכל סוג, טאבלט או לפטופ, נחשבת לגורם חשוב וחיוני, עבור עסקים, חברות וארגונים רבים. בשוק התחרותי של היום, קשה להסתדר ללא כלים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים לייעל את העבודה ולמנוע טעויות אנוש. תוכנה ייעודית לבניית ומילוי טפסים אונליין, יכולה למנוע טעויות אפשריות ולחסוך לא מעט זמן וכסף לכל עסק ולכל חברה. התוכנה אמורה להכיל מנגנון ייעודי לסיוע בהזנת התכנים השונים, על מנת למנוע טעויות הקלדה ודילוג על שדות חובה. תוכנה מסוג זה אמורה לאפשר צירוף של תמונות , על מנת להבטיח יעילות מקסימלית ומניעת סרבול עתידי, בצורת מיילים ומסמכים שילכו לאיבוד.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת נוחה, ידידותית ויעילה לצורך חתימה על מסמכים בסמארטפון. המערכת שלנו מאפשרת לא רק חתימה דיגיטלית על מסמכים שונים, אלא גם את היכולת לבנות באופן עצמאי טפסים שונים, הכוללים שדות למילוי, בהתאם לצרכים של העסק שלך. המערכת מאפשרת לשלוח את הטפסים והמסמכים ישירות ללקוח, באמצעות שימוש במייל, ווטסאפ או סמס, דבר המאפשר חתימה מקוונת ושליחה חוזרת של המסמך ישירות לבית העסק שלך. הקפדנו על חווית המשתמש שלך ושל הלקוחות שלך, במטרה להבטיח שימוש נוח ויעיל, שיתרום המון לשני הצדדים. אנו מאפשרים לך הרשמה להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך.  אנו זמינים עבורך בכל הערוצים.

דילוג לתוכן