Skip to content

חתימה על מסמך pdf

היום אין שום סיבה לשלוח טפסים בדואר, בפקסים או להדפיס את המסמכים השונים, רק כדי לחתום עליהם בצורה ידנית ולאחר מכן לסרוק מחדש למחשב. באמצעות מערכת ייעודית ניתן לבצע את כל שלבי מילוי הטופס או החתימה בצורה דיגיטלית. חתימה על מסמך PDF יכולה להתבצע בקלות ובמהירות באמצעות פלטפורמה מקצועית, שתאפשר ללקוחות לספקים לבצע את שלב החתימה, ללא שום צורך בידע טכני או בניסיון קודם.

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך שירותי חתימה על מסמך PDF, בנוסף ליכולת לבנות בצורה עצמאית טפסים, למילוי עצמי שלך או של הלקוח. ניתן לשלוח את הטפסים ללקוחות, לעובדים או לספקים של העסק, על מנת לאפשר להם מילוי מהיר ונוח של הטפסים, כולל חתימה בשדות הרלוונטיים ואף צירוף תמונות של מסמכים. המערכת שלנו מלווה את הלקוח במהלך מילוי הטופס ומפשטת את התהליך, במטרה להימנע מבעיות מיותרות. כל אחד יוכל למלא את הטופס בצורה עצמאית, בזכות חווית המשתמש הנוחה.

חתימה על מסמך PDF – למי זה יכול להתאים?

כמעט כל אחד נאלץ בשלב כזה או אחר של חייו לחתום על מסמך PDF. כאשר מדובר על אנשים פרטיים, מדובר על חתימה על מסמכי הביטוח, אישור הצטרפות לחבילת אינטרנט מהיר וכדומה, אך כאשר מדובר על עסקים, חברות וארגונים, ישנו צורך יומיומי בחתימה על המסמכים השונים ולרוב גם חתימה על מסמך pdf. הדבר נכון הן עבור עובדי החברה והן עבור הספקים והלקוחות שלה. אין שום ספק כי חתימה דיגיטלית יכולה להקל על התהליך ולהפוך אותו למהיר ויעיל יותר. מערכת מתקדמת תלווה את העובדים, הספקים או הלקוחות של העסק שלך לכל אורך מילוי הטופס, כולל הסבר על השדות השונים ומעבר אוטומטי משדה אחד למשנהו, על מנת למנוע פספוס של שדות חשובים. המערכת תבטיח את סיום התהליך ושליחת הטופס, ללא שום בעיות מיוחדות וללא שום צורך לפנות לשירות לקוחות לצורך קבלת סיוע טכני.

נקודות חשובות שכדאי לדעת לגבי חתימה על מסמך PDF

כל סוג של עסק בתחום הביטוח, עריכת דין, ייעוץ מס, רפואה, רכב וכדומה, יכול להרוויח המון מעבודה עם פלטפורמה ייעודית ליצירת מסמכים דיגיטליים. מסמכים אלו נשלחים ישירות ללקוחות, לעובדים או לספקים, על מנת להבטיח חתימה מהירה ויעילה, ללא שום סיבוכים מיותרים. חתימה על מסמך PDF יכולה להתאים לכל סוג של עסק, הנאלץ להתמודד עם כמויות עצומות של טפסים ומסמכים שונים, הנשלחים על בסיס יומיומי לעובדים, ללקוחות או לספקים השונים. פלטפורמה ייעודית תוכל לייעל את חווית הלקוח ולזרז את תהליכי העבודה השונים, במטרה להגדיל את הפרודוקטיביות של העסק ולשפר את הרווחיות שלו. המערכת מאפשרת שליחת המסמכים הנדרשים לחתימה באמצעות המייל או לחילופין, באמצעות מסרון (SMS) או וואטצאפ (WhatsApp), תוך כדי צירוף הודעה אישית ולינק לטופס הרלוונטי. 

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך שירותי חתימה על מסמך PDF בצורה הנוחה והיעילה ביותר. ניתן להירשם להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם – נשמח לסייע לך בכל עניין – זמינים עבורכם בכל הערוצים.

דילוג לתוכן