Skip to content

חתימה על מסמך pdf - יתרונות חסרונות ודגשים חשובים

רוב החברות והארגונים בוחרים לשלוח ללקוחות, לעובדים ולספקים שלהם מסמכים מקוונים, החוסכים בהתעסקות מיותרת ומאפשרים לשמור על איכות הסביבה.

אם בעבר היה צורך לחתום על כל מסמך בצורה ידנית, או לפחות להעביר אותו בפקס, הרי שהיום ניתן לבצע הכול אונליין.

באמצעות מערכת ייעודית ניתן לאפשר חתימה על מסמך pdf ולשלוח עותק חתום ישירות למייל של העסק.

יש לזכור כי מדובר על יתרון מהותי הן להתנהלות הפרודוקטיבית של בית העסק והן ללקוחות שלו, מאחר והדבר מונע טעויות אנוש וטעויות הקלדה.

כמו כן, הלקוחות שלך לא יצטרכו להסתבך עם טפסים ידניים, אלא יוכלו למלא את הטופס ישירות מהסמארטפון שלהם ולשלוח אותו לבית העסק באופן אוטומטי.

חתימה על מסמך pdf – נקודות קריטיות שיש לקחת בחשבון

מערכת ידידותית ונוחה יכולה לאפשר לכל אחד לחתום על מסמכי pdf, ללא שום ידע קודם בתחום. המערכת מאפשרת חווית משתמש נוחה ואיכותית, המעלה את ערכו של העסק ומגדילה את הרווחיות שלו.

יש לזכור כי בעידן הנוכחי, יש ציפיה מהלקוחות לחוויה דיגיטלית משודרגת, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת נוחות וקלות השימוש. לכן, באמצעות האפשרות לחתום על מסמכים באופן מקוון ניתן לשפר משמעותית את חווית הלקוח ובכך להבטיח לעצמך לקוחות מרוצים ושבעי רצון.

הדבר יתרום לשימור לקוחות קיימים ואף יכול לעודד גיוס של לקוחות חדשים. חתימה דיגיטלית תאפשר חיסכון של זמן עבור הלקוח ותמנע ממנו את הצורך להגיע פיזית למשרדי החברה לצורך החתימה על המסמך.

כמו כן, הדבר מבטיח התנהלות מאורגנת ויעילה יותר, מאחר וכל המסמכים מועברים אוטומטית לארכיון מסודר וניתנים לשליפה מהירה בעת הצורך.

מה כדאי לקחת בחשבון לגבי חתימה על מסמך pdf?

היתרון המשמעותי של חתימה דיגיטלית על מסמך pdf הוא ייעול וזירוז התהליך. הדבר נכון הן לגבי הלקוח שחותם במהירות על המסמך וחוזר לשגרת היום שלו, והן לגבי בית העסק, המקבל את המסמך החתום באופן אוטומטי ואינו צריך לרדוף אחרי הלקוח ולנדנד לו לשלוח את המסמך בפקס.

כמו כן, בזכות הליווי הוויזואלי של המערכת, ניתן למנוע טעויות הקלדה או שדות חסרים, דבר שחוסך בבזבוז זמן על תיקונים ושליחה מחדש.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת ייעודית המאפשרת חתימה על מסמך pdf. המערכת שלנו מאפשרת לבנות מסמכים דיגיטליים ולשלוח אותם ישירות במסרון, לווטסאפ או למייל של הלקוח.

המערכת מלווה את הלקוח לכל אורך תהליך מילוי המסמך ומעבירה אותו בין השדות למילוי, על מנת למנוע טעויות או אי הבנות. הדבר תורם לחוויית הלקוח ומקטין את כמות הפניות לשירות הלקוחות של העסק.

המערכת שלנו ידידותית ונוחה לשימוש, הן עבור העובדים והן עבור הלקוחות. ניתן לצרף בקלות תמונות וקבצים שונים וכמובן להבטיח חתימה מאובטחת על המסמך. ניתן להתנסות במערכת בחינם, נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ובכל בעיה!

דילוג לתוכן