Skip to content

תוכנת חתימה

היום כבר לא ניתן לוותר על שירותיה של תוכנת חתימה, מאחר ומדובר על מוצר חובה עבור כל סוג של עסק. לקוח יעדיף לא להגיע פיזית לבית העסק שלך, במטרה לחתום על חוזה או טופס מסוים. לכן עסק שמעוניין להבטיח חווית לקוח אידיאלית ומבין את החשיבות של שימור לקוחות, ישקיע בתוכנה המאפשרת חתימה דיגיטלית. תוכנה מסוג זה תבטיח כי הן הלקוחות והן הספקים של העסק שלך, יוכלו לקבל את הטפסים, החוזים וההסכמים השונים באופן מקוון, ללא שום צורך להדפיס את המסמכים השונים ולחתום עליהם ידנית. מילוי הפרטים נעשה אונליין וכך גם אופציית החתימה, דבר שמבטיח שליחה מידית של הטופס החתום.

יצא לכם להשתמש בעסק עם תוכנת חתימה?

קודם כל, חשוב להדגיש כי תוכנת חתימה יכולה לתרום המון לכל סוגי העסקים, אך היא יעילה במיוחד לעסקים הנאלצים להתמודד עם כמויות גדולות של טפסים, הסכמים וחוזים. באמצעות חתימה דיגיטלית הלקוח או הספק יכול לחתום על הכול באופן מקוון ולהמשיך בשגרת היום שלו, מבלי לבזבז זמן יקר על שליחת המסמכים בדואר שליחים, דואר ישראל או פקס. תמיד ההעדפה לחסוך זמן ו"טרטור" לעסק וללקוח, לכן רק הגיוני לעבור לתוכנה ייעודית, שתאפשר לך לבנות את הטפסים הרלוונטיים לעסק שלך וכמובן לחתום עליהם באופן דיגיטלי. מדובר על תרומה עצומה למגמה הירוקה, מאחר ובמקום להדפיס כמויות עצומות של מסמכים, ניתן לבצע הכול באופן דיגיטלי ולחסוך בדיו ונייר. כמובן שהדבר מונע גם הוצאות מיותרות של העסק.

תוכנת חתימה – יתרון משמעותי 

היום קיימת תחרות עצומה בשוק העסקי, מאחר ועסקים חדשים קמים על בסיס יומיומי. הדבר מגדיל את התחרות וגורם לכל סוג של עסק לשפר את עצמו ואת השירות הניתן ללקוחותיו. לכן חשוב להכיר את היתרונות של תוכנת חתימה, המאפשרת לייעל את העבודה השוטפת ולהימנע מטעויות אנוש . לא מעט עסקים מתקשים להתנהל, מאחר ולא תמיד יודעים בוודאות אילו מהטפסים הלקוח החזיר חתומים ואילו טפסים עוד לא הגיעו. לא פעם הפקס נתקע או לא נשלח, דבר שמצריך מהעסק לנדנד ללקוחות ולטרטר אותם לשלוח מחדש את המסמכים. כתוצאה מכך, הלקוחות עלולים לחוש ייאוש ותסכול ואף לוותר לחלוטין על העסקה. לעומת זאת, תוכנת חתימה תבטיח כי המסמכים נחתמים אונליין ומוחזרים באופן אוטומטי לשולח.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך תוכנת חתימה, שתבטיח התנהלות יעילה ונבונה יותר. התוכנה שלנו מכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, המאפשר לחתום על כל סוג של מסמך. מעבר לכך, ניתן להשתמש בתוכנה על מנת לבנות טפסים דיגיטליים בהתאמה אישית. ניתן לבנות את השדות השונים למילוי, להגדיר שדות חובה ואף לצרף קבצים ותמונות. אנו מאפשרים לך הרשמה להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך.  נשמח לסייע לכם בכל נושא!

דילוג לתוכן