Skip to content

חתימה דיגיטלית מאובטחת - לאיזה קהל יעד זה נחוץ

אין ספק כי חתימה דיגיטלית מאובטחת יכולה להתאים לכל סוג עסק, מאחר ובעידן המודרני נהוג לחתום על הסכמים, חוזים וטפסים שונים בצורה דיגיטלית. אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להגיע פיזית לחתימה על חוזה, או לחילופין, להשתמש בפקס או בדואר ישראל, הרי שהיום ניתן להשתמש במערכת מתקדמת, המאפשרת חתימה דיגיטלית מאובטחת. הדבר יכול לחסוך לעסק שלך לא מעט זמן ומשאבים, מאחר ואין שום צורך להתעסק עם שיטות מיושנות ופחות אפקטיביות.

אנו במערכת powerdoc, נשמח לספק לך מערכת מתקדמת המאפשרת חתימה דיגיטלית מאובטחת. המערכת שלנו תאפשר לך לבנות את כל הטפסים והמסמכים הרלוונטיים לעסק בצורה עצמאית, לצורך מילוי על ידי הלקוחות או הספקים שלך. ניתן להשתמש במערכת לצורך העלאת תמונות ומסמכים נוספים, בנוסף לפיצ'ר של חתימה דיגיטלית מאובטחת. המסייע הוירטואלי שלנו ילווה את הלקוחות שלך לכל אורך מילוי הטופס, על מנת לסייע במילוי נכון ומדויק, דבר שיחסוך לך את הצורך בתמיכה טכנית ובשירות לקוחות. 

חתימה דיגיטלית מאובטחת – לאיזה עסק זה יכול להתאים?

היום כמעט כל סוג של עסק, חברה או ארגון יכולים להרוויח משימוש במערכת מתקדמת, המאפשרת שירות של חתימה דיגיטלית מאובטחת. המערכת תהיה חיונית במיוחד לכל סוג של עסק, הנאלץ להתמודד עם כמויות עצומות של מסמכים, טפסים וחוזים שונים. מערכת משוכללת ויעילה, תוכל לסייע לעסק לבנות את הטפסים הרלוונטיים ולשלוח אותם במייל ללקוחות או לספקים שלך. לאחר מילוי מדויק וחתימה דיגיטלית, המסמכים יישלחו חזרה ותהיה לך את האפשרות לעקוב אחר הטפסים שהוחזרו ולוודא כי הם מולאו כהלכה. מערכת מסוג זה יכולה לשמש עורכי דין, רואי חשבון, חברות ביטוח, חברות תיירות, חברות נדל"ן וכדומה. מעבר לכך, כדאי לציין כי מערכת מסוג זה תוכל להועיל לא רק לפרודוקטיביות של העסק שלך, אלא גם לתרום לשמירה על איכות הסביבה, מאחר ואין שום צורך לבזבז לחינם דיו ונייר.

חתימה דיגיטלית מאובטחת – מה כדאי לדעת בתחום?

קודם כל, חשוב להדגיש כי באמצעות מערכת ייעודית ניתן ליהנות מגמישות מקסימלית, דבר המאפשר לכל עסק ליצור את הטפסים הרלוונטיים ביותר עבורו. באמצעות יצירת דפסים בהתאמה אישית, ניתן להבטיח כי הטופס יהיה אפקטיבי ומדויק יותר ויכלול את כל השדות הרלוונטיים עבורך. ניתן לשלוח את הטופס באמצעות מייל, ווטסאפ או מסרון (SMS), במטרה לאפשר זמינות מידית וכמובן יכולת לסגור את העסקה מעכשיו לעכשיו, ללא שום עיכובים מיותרים. יש לזכור כי חלק מהלקוחות עלולים לשנות את דעתם, דבר שיגרום לביטול העסקה. לכן חשוב להחתים אותם על המסמכים הרלוונטיים בזמן אמת, מבלי לבזבז זמן מיותר על פקסים ושיטות מיושנות יותר.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו במערכת powerdoc נשמח לספק לכם פתרון ידידותי ויעיל לשירותי חתימה דיגיטלית מאובטחת וליצירת טפסים דיגיטליים בהתאמה אישית, כולל התנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך. זמינים עבורך בכל הערוצים.

דילוג לתוכן