Skip to content

חתימה דיגיטלית מאובטחת - רמות אבטחה גבוהות

אין ספק כי חתימה דיגיטלית מאובטחת מהווה את התחליף המושלם להתנהלות הידנית, מאחר והיא מאפשרת לחתום על מגוון סוגים של מסמכים אונליין, ללא שום צורך להגיע לחתימה פרונטלית. הדבר נחשב לחיוני בעידן המודרני, שבו יש צורך להתנהל בצורה מהירה ויעילה, לצד ההקפדה על חווית לקוח חיובית. רוב הלקוחות יתקשו לעבוד עם בית עסק שידרוש מהם להגיע לחתימה פרונטלית. כמו כן, מרבית הלקוחות אינם מחזיקים בפקס, לכן הדרישה של חלק מהארגונים לשלוח את המסמכים בפקס בלבד, עלולה להקשות על ההתנהלות השוטפת וכמובן לגרום לעיכובים מיותרים. לעומת זאת, מערכת מתקדמת שנועדה לבנות טפסים דיגיטליים ולאפשר חתימה דיגיטלית, מהווה את הפתרון המושלם עבור מרבית בתי העסק בארץ.

חתימה דיגיטלית מאובטחת – ברוכים הבאים לעידן המודרני!

בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניתן היום לחסוך לא מעט זמן וכאב ראש הן ללקוחות של העסק שלך והן לספקים. מערכת המספקת פיצ'ר של חתימה דיגיטלית נחשבת לפתרון מומלץ ופופולארי, שיכול לשדרג את ההתנהלות הכללית של העסק. מערכת מסוג זה תאפשר לך להחתים על כל סוגי המסמכים, הטפסים וההסכמים השונים, כאשר הם יחתמו בסוף התהליך עם חתימה דיגיטלית מאובטחת. כמו כן, המערכת תאפשר לבנות את המסמכים הדיגיטליים החיוניים עבור העסק ולשלוח אותם ישירות במסרון, מייל או לווטסאפ של הלקוחות, העובדים או הספקים שלך. הדבר יאפשר מילוי הטפסים אונליין וכמובן חתימה דיגיטלית, דבר שיבטיח התנהלות מהירה ויעילה יותר. בסיום החתימה הטופס נשמר במערכת וניתן לגשת אליו בכל רגע נתון. כמו כן, ניתן לבצע בקרה ומעקב אחר הטפסים החתומים, דבר שמאפשר להבין בכל רגע נתון אלו לקוחות עדיין לא חתמו על הטופס וזקוקים ליחס אישי יותר.

חתימה דיגיטלית מאובטחת – כל הסיבות להשקיע בכך

אומנם חתימה דיגיטלית מאפשרת התנהלות שוטפת יעילה ונבונה יותר, אך חשוב לזכור כי חלק מהיתרונות המרכזיים שלה אינו נכלל כלל בפן הפיננסי או העסקי. מדובר על דרך נפלאה להצטרף למגמה הירוקה ולתרום לשמירה על כדור הארץ, מאחר וחתימה דיגיטלית מונעת את הצורך להדפיס אלפי מסמכים מיותרים ולבזבז דיו ונייר לחינם. בעידן המודרני אין שום סיבה להקשות על הלקוחות או לגרום לבזבוז מיותר של משאבים חיוניים.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו בפלטפורמת powerdoc נשמח לספק לך חתימה דיגיטלית מאובטחת. אנו מתמחים ביצירת מסמכים בהתאמה אישית, תוך כדי בניית שדות המילוי הרלוונטיים עבורך, כולל היכולת לצרף תמונות ולאפשר חוקיות על שדות שונים. המערכת שלנו תלווה את לקוחות העסק שלך לכל אורך תהליך המילוי של הטופס, על מנת למנוע טעויות הקלדה או פספוס של שדות חובה. בסיום תהליך המילוי המערכת תסייע ללקוח לחתום על המסמך בצורה עצמאית ובטוחה לחלוטין. לאחר מכן, המסמך יישלח חזרה למערכת, לצורך תיעוד, מעקב ובקרה. ניתן להשתמש במערכת לצורך הפקת דוחות עדכניים ואיתור מסמכים בצורה מהירה ויעילה. נשמח לספק לך הרשמה והתנסות מלאה במערכת, אנו כאן עבורך בכל נושא ובכל עניין!

דילוג לתוכן