Skip to content

חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית

כיום, כמעט כל ארגון, חברה ובית עסק זקוק לשירותיה של מערכת יעילה ואמינה, לצורך חתימה דיגיטלית.

לא ניתן להתנהל בצורה ידנית, מאחר והדבר מעכב את התקדמות העבודה וגורר לא מעט אי הבנות וטעויות אנוש.

בעידן המודרני לא ניתן להסתדר ללא חתימה דיגיטלית וכמובן, עם דגש על חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית, המחליפה את הצורך בהגעה פיזית לצורך חתימה על מסמכים, אישורים וטפסים שונים.

אם בעבר הלקוחות של העסק שלך נאלצו לכתת רגליים ולבזבז זמן יקר, על מנת להגיע אליך באופן אישי, הרי שהיום הם יכולים לחתום על כל טופס ועל כל מסמך בצורה דיגיטלית יחד, עם חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית.

כמו כן, מדובר בשדרוג מהותי מהימים שבהם היה צורך לפקסס את הטופס החתום ולנסות לוודא כי הפקס הגיע והכל תקין, או לחילופין, לחתום ידנית ולנסות לסרוק את המסמך למחשב, על מנת לשלוח אותו חזרה במייל.

באמצעות שימוש בתוכנה ייעודית, ניתן לשדרג את חווית הלקוחות שלך וכמובן להבטיח עבודה מסודרת ויעילה יותר.

חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית – מה זה בעצם אומר?

מערכת ליצירת טפסים בהתאמה אישית, לצורך ביצוע חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית, תאפשר לך ליצור את כל סוגי הטפסים הרלוונטיים לעסק שלך.

מדובר על מערכת מתקדמת ליצירת טפסים באופן עצמאי, מאחר וניתן לקבוע את השדות החיוניים למילוי על ידי העובדים, הספקים או הלקוחות.

במהלך התהליך, המערכת תבקש מילוי פרטים וחתימה של הלקוח ואף תספק לו הגדרות ברורות, כיצד לבצע את המשימה.

ניתן לקבוע שדה בודד של חתימה בסיום הטופס, או לחילופין, ליצור מספר שדות שונים של חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית, שדות טקסט, שדות בחירה, תמונות ועוד.

מערכת ידידותית ואינטואיטיבית תקל על מלאכת בניית הטופס ויצירת השדות הרלוונטיים לעסק שלך וכמובן תשדרג משמעותית את חווית הלקוח.

תהליך החתימה דיגיטלית בהתאמה אישית, יתרום לפרודוקטיביות העבודה של העובדים ויקל על הספקים והלקוחות שלך.

מספר נקודות חשובות לגבי חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית

מערכת מתקדמת ליצירת טפסים מאפשרת לכל בית עסק, חברה או ארגון ליצור עצמאית את סוגי הטפסים הרלוונטיים ואת מיקום השדות השונים והחתימה הדיגיטלית.

המערכת מאפשרת לשלוח את הטופס ישירות ללקוח או לספק שלך ואף מסייעת לו לחתום על הטופס ולמלא את השדות הרלוונטיים, תוך כדי ליווי צמוד לכל אורך התהליך.

בסיום החתימה, הטופס נשלח ישירות למערכת, דבר המוביל לתפוקת עבודה גבוהה יותר, מונע טעויות ומאפשר לשמור על סדר וארגון במסמכים השונים.

המערכת מאפשרת להפיק דוחות ולצרף לוגו לכל מסמך עם חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך את האפשרות ליצור חתימה דיגיטלית בהתאמה אישית. המערכת שלנו מאפשרת יצירה עצמאית של טפסים ומסמכים שונים, כולל הגדרה של שדות למילוי חובה, שדות לחתימה דיגיטלית ושדות המיועדים להעלאה של תמונות או קבצים נוספים.

המערכת מספקת ליווי מלא לכל אורך מילוי הטופס. זוהי הדרך יעילה ופשוטה להבטיח מילוי עצמאי של הטופס וכמובן חתימה בשדות המתאימים, ללא שום צורך בשיחות לשירות הלקוחות או לשירות הטכני. נשמח לספק לך הרשמה והתנסות מלאה במערכת ולסייע ולייעץ לך בכל שאלה!

דילוג לתוכן