Skip to content

זקוקים לטופס מקוון חתום דיגיטלית? זה מה שיש לעשות

כיום ברור לכולם כי טופס מקוון חתום דיגיטלית מהווה פתרון חיוני לרוב סוגי העסקים, חברות או ארגונים. הדבר נכון במיוחד עבור עסקים שעובדים עם טפסים רבים, דבר שעלול לגרום לאי נוחות במידה והחתימה נעשית בצורה פרונטלית. לכן, אם חשוב לך לשפר את חווית הלקוח ולתרום למוניטין של העסק שלך, כדאי להשקיע במערכת ייעודית, שמתמחה ביצירת טפסים מקוונים. טפסים מסוג זה ניתנים לשליחה ישירות למייל או לסמארטפון של הלקוח, במטרה לחסוך לו את הצורך להגיע פיזית לצורך חתימה ידנית, או לחילופין, להתעסק עם שליחת המסמכים החתומים בפקס או בדואר. כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה אין שום סיבה לטרטר את הלקוחות שלך. במקום זה, מומלץ להשקיע בחוויית הלקוח ולשפר את המוניטין של העסק שלך.

טופס מקוון חתום דיגיטלית – כיצד לעשות זאת נכון?

כיום ניתן להיעזר במערכת ייעודית לצורך בנייה עצמית של טופס מקוון חתום דיגיטלית, דבר שמהווה יתרון משמעותי עבור חברות ביטוח, מרכזים רפואיים, משרדי נדל"ן, עו"ד וכדומה. חברות או ארגונים המעוניינים להקל על הלקוחות שלהם נותנים את הדעת לחוויית הלקוח. רוב הלקוחות יעדיפו לקבל את הטופס המקוון ישירות ללפטופ, לטאבלט או לסמארטפון ולחתום עליו דיגיטלית, מאשר לטור אחר מכונת פקס, או לחילופין, להסתמך על דואר ישראל. מעבר לכך, מערכת איכותית יכולה לאפשר לך ולעובדים שלך לבנות את הטפסים בהתאמה אישית מלאה, תוך כדי שימוש בתבניות לשימוש חוזר, או לחילופין, יצירת מסמכים חדשים. ניתן לבנות כל סוג של טופס, בהתאם לצרכים שלך.

מה חשוב לדעת לגבי טופס מקוון חתום דיגיטלית?

טופס מקוון יכול לשמש אותך ואת העסק שלך לצורך מילוי פרטים אישיים של הלקוח, הסכם התקשרות עם אחד הספקים או הצטרפות לשירות חדש. באמצעות מערכת מקצועית ניתן לבנות את כל שדות החובה ושדות הרשות בטופס, לייצר שדות ייעודיים לצירוף של תמונות ומסמכים וכמובן לספק פיצ'ר של חתימה דיגיטלית. כמו כן, המערכת יכולה למנוע טעויות הקלדה, באמצעות מנגנון להזנת תכנים. המערכת מסוגלת ללוות את הלקוחות בזמן מילוי הטופס, במטרה למנוע דילוג על שדות חובה ומתן הסבר על השדות השונים. הדבר מייעל את תהליך המילוי ומפחית פניות לשירות הלקוחות. כמובן שמדובר על שיפור של חווית הלקוח, מאחר והלקוחות שלך לא יקדישו את זמנם במילוי טפסים. המערכת מספקת פיצ'ר של חתימה דיגיטלית מאובטחת ומונעת עיכובים מיותרים, מעבר ליתרון המשמעותי שלה בשמירה על כדור הארץ. מדובר על מערכת ירוקה, שמסייעת במיתוג העסק שלך בתור עסק ירוק ואקולוגי.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc שמחים לספק לך את האפשרות לבנות טופס מקוון חתום דיגיטלית, המותאם לצרכי העסק שלך. ניתן להירשם למערכת ולהתחיל להתנסות!

דילוג לתוכן