Skip to content

שיפור חווית לקוח עם שליחת מסמך ממוחשב חתום דיגיטלית

התחרות בתחום העסקי גדולה מתמיד, מאחר ובכל שנה מתווספים עסקים חדשים לשוק, דבר שמוביל להגברת התחרות. כתוצאה מכך, כל עסק שחשוב לו מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, חייב לתת את הדעת לשיפור חווית הלקוח. מעבר לאיכות השירות והרמה הגבוהה של המוצרים יש לתת את הדעת לחוויה של הלקוח. לקוח מרוצה עתיד להיות לקוח קבוע, ששומר אמונים לעסק שלך. הדבר תלוי בחוויה שהלקוח מקבל ממך במהלך הדרך, החל מיחס אישי ומקצועי ועד למתן תשומת לב לכל הפרטים הקטנים. כיום בזכות התפתחות הטכנולוגיה אין שום צורך לבקש מהלקוחות להגיע עד לבית העסק לצורך חתימה על המסמכים השונים, מאחר וניתן לשלוח מסמך ממחושב ישירות למייל או לווטסאפ של הלקוח, לצורך חתימה דיגיטלית. 

שיפור חווית לקוח עם שליחת מסמך ממוחשב חתום דיגיטלית – העתיד כבר כאן!

רוב הלקוחות לא מעוניינים לטור אחר מכונת פקס, או לחילופין, הצורך להתקשר לשירות הלקוחות שלך, במטרה לוודא את קבלת הפקס. מדובר על שיטה מיושנת ולא יעילה, שעלולה להיות לא נעימה עבור הלקוחות שלך. כמו כן, רוב הלקוחות אינם מעוניינים להגיע פיזית לבית העסק, לצורך חתימה ידנית. לכן הדרך היעילה ביותר לשפר את חווית הלקוח, היא לשלוח ישירות ללפטופ או לסמארטפון שלו את המסמך הנדרש לצורך חתימה. באמצעות מערכת ייעודית ניתן להכין את כל סוגי המסמכים והטפסים הרלוונטיים עבור העסק שלך. מערכת מקצועית מאפשרת התאמה אישית של כל השדות החיוניים, כולל שדות חובה, שדות רשות וכמובן שדות ייעודיים לצירוף תמונות ומסמכים נדרשים. העובדים שלך יכולים להכין את המסמכים הנדרשים, תוך כדי שימוש בתבנית קיימת, או לחילופין באמצעות יצירה של תבנית חדשה. הדבר מבטיח ללקוחות את האפשרות לחתום על המסמך תוך שניות בודדות בלבד ולהמשיך בשגרת היום שלהם, ללא שום צורך להתעסק עם שיטות עבודה שעברו זמנן.

מסמך ממוחשב חתום דיגיטלית – כל היתרונות

מערכת ייעודית יכולה לאפשר לעובדים שלך את האפשרות לבנות את המסמכים והטפסים השונים, תוך כדי הקפדה על נוחות שימוש מקסימלית. אין שום צורך בידע קודם או בניסיון, מאחר והמערכת פשוטה לשימוש ומאפשרת הבנה אינטואיטיבית. רוב העובדים מסוגלים להשתמש במערכת ולשפר את הפרודוקטיביות של העסק שלך, מאחר והעבודה הופכת ליעילה יותר. אין צורך ליצור קשר עם הלקוח החותם שוב ושוב עד סיום החתימה על גבי הטפסים הנדרשים, מכיוון שלאחר החתימה הדיגיטלית הטופס נשלח ישירות לארכיון של המערכת. ניתן לשלוף את כל המסמכים בשניות בודדות בלבד וכמובן ליהנות מדוחות עדכניים, שמאפשרים לך לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר. בנוסף, מדובר על מערכת אקולוגית, המאפשרת לחסוך בבזבוז משאבים מיותרים.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת ייעודית לבניית מסמך ממוחשב חתום דיגיטלית באופן עצמאי. התנסו במערכת!

דילוג לתוכן