Skip to content

חותמת דיגיטלית לעסקים

חותמת דיגיטלית לעסקים מהווה חלק בלתי נפרד מעולם העסקים המודרני, מאחר וכל עסק מבין כי יש צורך להתקדם לטכנולוגיות המובילות בשוק, על מנת להישאר בתחרות.

חשוב לבצע שיפורים מתמידים, לשכלל את היכולות ולספק את חווית הלקוח האידיאלית ביותר, לכן חשוב להצטייד במערכת מקצועית ומתקדמת, שתספק חותמת דיגיטלית, לצד היכולת לבנות טפסים וחוזים בהתאם לצרכי העסק.

מערכת מסוג זה תשלח את המסמכים הרלוונטיים ללקוחות ולספקים שלך, על מנת להבטיח חתימה מהירה ומאובטחת.

ניתן לבצע חתימה דיגיטלית מכל לפטופ, טאבלט או סמארטפון, דבר שמקל על הלקוחות ומאפשר לשדרג את חווית הלקוח שלהם.

החשיבות של חותמת דיגיטלית לעסקים

כיום, רוב האנשים מחזיקים באפליקציה ייעודית בסמארטפון, המאפשרת להם לחתום באופן דיגיטלי על כל הטפסים והמסמכים שנשלחים על ידי חברות התקשורת וחברות הביטוח השונות.

מדובר על כלי חיוני בעידן המודרני, מאחר והאופציה החלופית היא לנסות לתור אחר מכונת פקס, או לחילופין, להדפיס את הטפסים השונים, לחתום עליהם ידנית ולאחר מכן לסרוק אותם למחשב ולשלוח באמצעות המייל לחברה.

לכן כדאי שלעסק שלך תהיה מערכת מתקדמת, המספקת פיצ'ר של חותמת דיגיטלית לעסקים.

זוהי הדרך היעילה ביותר להתנהל מול הלקוחות והספקים וכמובן לחסוך בבזבוז זמן מיותר.

המערכת תאפשר לך לחתום על כל המסמכים השונים ולאחר מכן לשלוח אותם לספקים או ללקוחות, לצורך חתימה דיגיטלית. בסיום החתימה המסמך יישלח ישירות למערכת ויאוחסן בארכיב, לצורך שליפה מהירה בעת הצורך.

חותמת דיגיטלית לעסקים – כל היתרונות

חותמת דיגיטלית לעסקים מאפשרת לכל סוג של עסק, חברה או ארגון לחסוך בדיו ונייר, מאחר והיום אין שום צורך להדפיס את המסמכים השונים.

מערכת מתקדמת תוכל לשמור את המסמכים החתומים בארכיון שלה, דבר שגם יחסוך בהוצאות מיותרות על דיו, נייר, ארונות תיוק, קלסרים וכדומה.

מעבר לכך שמדובר על יתרון עצום לכל מי שמעוניין לשמור על האקולוגיה ועל כדור הארץ, מדובר גם על שיפור משמעותי בפרודוקטיביות העבודה.

אין שום צורך לבזבז זמן על תיוק מסמכים או על מציאתם בעת הצורך, מאחר והמערכת דואגת לעבודה יעילה וחוסכת בטעויות אנוש.

כמו כן, מדובר על שדרוג משמעותי של חווית הלקוח המאפשר לו לחתום על כל המסמכים באופן דיגיטלי וחוזר לשגרת החיים שלו, ללא שום מאמץ מיוחד מצידו.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך חותמת דיגיטלית לעסקים, על מנת לשפר את ההתנהלות הכללית של העסק שלך. המערכת שלנו מספקת פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, לצד היכולת לבנות טפסים, הסכמים וחוזים בהתאמה אישית. הלקוחות של העסק והספקים שלך יכולים למלא את הטופס אונליין ולחתום עליו דיגיטלית, לפני שהוא יישלח באופן אוטומטי חזרה למערכת. נשמח לאפשר לך להתנסות במערכת על מנת להתרשם מכל היתרונות שלה. אנו כאן לכל שאלה!

דילוג לתוכן