Skip to content

digital signature איך יודעים שהחתימה שלנו מאובטחת ושמורה בעידן הדיגיטלי

כיום יותר ויותר נפוץ לשמוע על digital signature, מאחר ורוב העסקים, החברות והארגונים השונים כבר מבינים את החשיבות העצומה שלה בחוויית הלקוח. אם בעבר, האפשרויות להחתמת לקוחות היו הגעה פיזית לבית העסק, שליחת המסמכים החתומים בפקס או לחילופין, שימוש בדואר ישראל או דואר שליחים, הרי שכיום הרבה יותר מקובל להשתמש ביתרונות של החתימה הדיגיטלית. באמצעות שימוש במערכת ייעודית, המכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, ניתן להקל על הלקוחות שלך ולמנוע עיכובים מיותרים. המערכת מאפשרת ליצור את הטופס או המסמך הרלוונטי עבורך, בין אם מדובר על הסכם התקשרות, או לחילופין, טופס פרטים אישיים, טופס הצטרפות לשירות מסוים וכדומה. בכל מקרה, המסמך נשלח באופן דיגיטלי ישירות לסמארטפון או ללפטופ של הלקוח וניתן לחתימה דיגיטלית. בסיום החתימה, המסמך נשלח ישירות לארכיון המערכת, לצרוך שליפה עתידית במידת הצורך.

digital signature – כל היתרונות של חתימה מאובטחת

מערכת ייעודית המאפשרת לבנות את כל סוגי הטפסים והמסמכים הנדרשים, יכולה להפוך ליתרון משמעותי עבור העסק שלך. המערכת מאפשרת לבנות באופן עצמאי את כל שדות החובה ושדות הרשות הנדרשים, לצד שדות ייעודיים לצורך הוספת תמונות או מסמכים שונים. העובדים שלך יוכלו ליהנות ממשק משתמש נוח וידידותי, שאינו מצריך ידע קודם בתחום. ניתן להשתמש בתבניות קיימות, או לחילופין, ליצור מסמך חדש לחלוטין. כמובן שהמסמך מכיל שדה ייעודי לחתימה דיגיטלית.

חשוב לוודא מראש כי מדובר על חתימה מאובטחת. חתימה מסוג זה מאפשרת ללקוחות ולספקים שלך לחסוך בזמן והתעסקות, מאחר והיא מאפשרת חתימה מהירה והמשך בשגרת החיים. מדובר על יתרון משמעותי לחוויית הלקוח, לצד שיפור הפרודוקטיביות של העסק. המערכת מונעת טעויות הקלדה ומאפשרת ליווי תהליך מילוי הפרטים והחתימה על המסמכים השונים, במטרה למנוע דילוגים על שדות חובה וכמובן מתן מידע רלוונטי לגבי השדות השונים, על מנת לצמצם את הפניות לשירות הלקוחות. מדובר על יתרון משמעותי לכל סוג של עסק, מאחר ומדובר על ייעול תהליך העבודה והימנעות מטעויות אנוש.

digital signature – כיצד ניתן לוודא כי מדובר על חתימה מאובטחת?

ניתן כיום למצוא בשוק סוגים שונים של חתימות, אך החוכמה היא לבחור בחתימה דיגיטלית מאובטחת. חתימה מסוג זה מהווה קוד הצפנה, שמקשה על זיופו. כמו כן, ניתן לנעול את המסמך לביצוע של שינויים לאחר החתימה, במטרה למנוע נוכלות. אופציה נוספת היא חתימה דיגיטלית מאושרת, המשמשת בעיקר רופאים ועורכי דין. מדובר על חתימה הדומה לחתימה מאובטחת, אך היא מונפקת רק על ידי ספק מורשה מטעם המדינה, במטרה לשייך אותה לאדם או לחברה מסוימים.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc שמחים לספק לכם מערכת ייעודית, המכילה פיצ'ר של digital signature. המערכת שלנו מאפשרת לבנות מסמכים בהתאמה אישית ומספקת את האפשרות לחתימה דיגיטלית מאובטחת. אנו שמחים לספק לך התנסות במערכת ולסייע בכל בעיה.

דילוג לתוכן