Skip to content

טופס דיגיטלי

היום כבר כמעט כולם בוחרים להשתמש בשירותיו של טופס דיגיטלי, במקום להתעסק עם ניירת מיותרת. השירות גם מסייע לשמירה על כדור הארץ, כאשר ניתן להעביר את כל הפרטים באמצעות טופס דיגיטלי. הטופס מגיע ישירות למייל או לווטסאפ, דבר שמאפשר זמינות מידית של הנתונים השונים, ללא שום צורך לחכות לפקס או לשליח. שירות מסוג זה יהיה רלוונטי עבור כל סוג של עסק, חברה או ארגון, הנאלצים להתמודד עם כמות גדולה של טפסים. בין אם מדובר על טפסים עבור הלקוחות או הספקים, בכל מקרה יש צורך במערכת ייעודית, על מנת להבטיח תהליך עבודה מהיר ויעיל יותר.

טופס דיגיטלי – כל הסיבות לעבור לעידן המודרני

מעבר לרצון לשמור על כדור הארץ ולעודד את המגמה הירוקה, חשוב להכיר את היתרונות של הטופס הדיגיטלי. במקום לסבך את הלקוחות של העסק שלך עם מסמכים וטפסים שונים שיש להדפיס, למלא ולחתום, ניתן לאפשר להם למלא את כל הפרטים אונליין ולשלוח ישירות לעסק. בצורה כזו ניתן להרוויח מענה מהיר ויעיל יותר, שימנע את הצורך לנדנד ללקוחות ולהזכיר להם למלא את הטפסים. זוהי דרך מעולה לייעל את תהליך העבודה ולהימנע מאי הבנות או טעויות אנוש, העלולות להתרחש כתוצאה מעבודה עם טפסים שאמורים להגיע בפקס או בדואר. 

מה חשוב לדעת לגבי מערכת ליצירת טופס דיגיטלי?

מערכת ייעודית תוכל לסייע לעסק שלך לייצר טפסים דיגיטליים שונים, בהתאם לצרכים שלו. זוהי דרך מעולה לשלוח טפסים ללקוחות או לספקים, לצורך קבלת מידע או חתימה מרחוק על חוזה התקשרות. הטופס מגיע ישירות למייל או לווטסאפ, דבר המבטיח מענה מהיר וחזרה של הטופס החתום ישירות לבית העסק. הדבר יכול להיות חיוני עבור כל עסק הנאלץ להתמודד עם כמויות עצומות של טפסים, כגון חברות ביטוח שונות, חברות נדל"ן, חברות רכב ועוד. מעבר לנוחות של העסק ולייעול תהליכי העבודה, מדובר גם על שיפור חווית הלקוח שלו. היום חשוב לתת דגש והתייחסות לחווית הלקוח, מאחר ואף לקוח לא יסכים לעבוד עם חברה, שמטרטרת אותו להגיע פיזית למשרד או לשלוח שוב ושוב את אותו הפקס. לכן מי שמעוניין לשמר לקוחות, חייב לתת על כך את הדעת.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת ליצירת טפסים דיגיטליים. המערכת שלנו מכילה פיצ'ר של חתימה דיגיטלית ומאפשרת בנוסף לבנות טפסים בצורה עצמאית, כולל שדות חובה, העלאת תמונות וקבצים ועוד. המערכת מלווה את הלקוח בזמן מילוי הטופס, במטרה לפשט את התהליך ולאפשר לו להסתדר בצורה עצמאית, ללא שום צורך בסיוע של נציג שירות. אנו מאפשרים לך הרשמה להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך.  נשמח לסייע לכם בכל עניין!

דילוג לתוכן