Skip to content

סגנונות שונים של חתימה דיגיטלית

כיום ניתן למצוא סגנונות שונים של חתימה דיגיטלית, מאחר ומדובר על חתימה שיכולה לשמש לצורך חתימה על מסמכי PDF, חוזים, הסכמי התקשרות או טפסים שונים. מדובר על אחד הפתרונות הנפוצים והשכיחים ביותר בקרב כל סוגי העסקים, החברות והארגונים המשתמשים במגוון רחב של טפסים שונים.

במקום לגרום ללקוחות שלך להשקיע זמן יקר על הגעה פיזית למשרדי החברה, ניתן לשלוח אליו את הטפסים הרלוונטיים לחתימה ישירות למייל או לווטסאפ.

באמצעות שימוש במערכת ייעודית ניתן להבטיח נוחות שימוש אידיאלית לעובדים של העסק, ללקוחות ולספקים שלך.

המערכת מאפשרת לבנות טפסים בהתאמה אישית, תוך כדי הקפדה על ממשק משתמש נוח, אינטואיטיבי וידידותי שכל עובד יוכל להסתדר עמו, ללא שום צורך בידע קודם בנושא.

אחד מהפיצ'רים של המערכת הוא היכולת לחתום דיגיטלית על כל סוגי המסמכים ולאפשר שליחה אוטומטית ישירות לארכיון המערכת בסיום התהליך.

חתימה דיגיטלית – סגנונות שונים ששווה להכיר

חתימה דיגיטלית יכולה להתבצע על ידי מגוון רחב של מערכות ואפליקציות שונות, אך מומלץ כמובן לבחור במערכת המתקדמת והמקצועית ביותר עבור העסק שלך.

אומנם אנשים פרטיים יכולים להשתמש בכל תוכנה המתאימה להם, אך כאשר מדובר על בית עסק, יש צורך להקפיד על מערכת ייעודית, שתקל על העבודה השוטפת ותשפר את חווית הלקוח.

מערכת המסוגלת לאפשר לעובדים שלך לבנות את הטופס הרלוונטי לחתימה באופן עצמאי, מהווה יתרון מהותי עבור בית העסק.

מדובר על גמישות מקסימלית, המבטיחה התאמה מושלמת לצרכי העסק. העובדים יכולים להשתמש בתבניות קיימות, או לחילופין, ליצור מסמך חדש.

בסיום הגדרת שדות החובה ויצירת שדות ייעודיים לחתימות וצירוף תמונות, המסמך נשלח ללקוח, לצורך מילוי וחתימה דיגיטלית.

ניתן לחתום דיגיטלית על כל סוגי המסמכים, בין אם מדובר על טפסי הרשמה או הסכמי שכירות.

כל היתרונות של חתימה דיגיטלית 

חתימה דיגיטלית יכולה לזרז את כל תהליך החתימה על המסמכים השונים, בין אם מדובר על טפסי ביטוח שיש למלא ולשלוח לחברת הביטוח, או לחילופין שאלון רפואי או כל טופס אחר.

חתימה דיגיטלית חוסכת את הצורך להגיע פיזית ולבזבז זמן ואנרגיה על נסיעה בפקקים וחיפוש אחר חנייה, מאחר והטופס מגיע ישירות לטלפון הנייד של הלקוח.

כל התהליך אורך שניות בודדות בלבד ובסיומו הלקוח מקבל עותק למייל והטופס נשלח אוטומטית לארכיון של המערכת. הדבר מבטיח עבודה פרודוקטיבית יותר, מונע עיכובים מיותרים ומאפשר להקטין משמעותית את טעויות האנוש השונות העלולות להתרחש בעת חתימה ידנית על הטופס ושליחתו בפקס.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב – powerdoc נשמח לספק לך סגנונות שונים של חתימה דיגיטלית. המערכת שלנו מספקת פיצ'ר של חתימה דיגיטלית, לצד היכולת לבנות טפסים חכמים בהתאמה אישית. המערכת תלווה את הלקוחות שלך לכל אורך תהליך המילוי והחתימה על הטופס, כדי למנוע טעויות ואי הבנות. להתנסות ראשונית במערכת, ניתן להרשם עוד היום.

דילוג לתוכן