Skip to content

הידעת? טפסים דיגיטליים יכולים לשפר מכירות בעסק

טפסים דיגיטליים מהווים חלק משמעותי אצל עסקים שמעוניינים לשפר את רמת המכירות. בעידן הנוכחי רוב הלקוחות שלך יעדיפו לבצע פעולות אונליין, במטרה לחסוך מעצמם את הטרחה להגיע פיזית לבית העסק. אם בעבר לא הייתה ברירה אלא לשבש את שגרת יום הלקוחות בהגעה פיזית, לצורך חתימה ומילוי טפסים, הרי שכיום ניתן לבצע את אותה הפעילות בדיוק באופן מקוון. באמצעות מערכת מתקדמת, ניתן לבנות בצורה עצמאית את הטופס הרלוונטי לעסק שלך, כולל הגדרה של שדות חובה, שדות ייעודיים לצירוף קבצים ותמונות וכמובן שדה לחתימה דיגיטלית. הדבר יכול לתרום לשיפור המוניטין של העסק שלך, לשדרוג חווית הלקוח וככל הנראה יוביל לשימור הלקוחות הקיימים.

כיצד טפסים דיגיטליים משפרים את המכירות של העסק?

יש לזכור כי רוב הלקוחות שלך יעדיפו לא להגיע  פיזית לבית העסק ולא להתעסק עם שליחת הטפסים בפקס. לכן הדרך היעילה ביותר תהיה לשלוח להם את הטפסים המקוונים באמצעות מערכת מתקדמת, השולחת את הטפסים למייל, לוואטסאפ או באמצעות סמס. הלקוח שלך יכול ללחוץ על הלינק המצורף, למלא את הטופס באמצעות הסתייעות בליווי אוטומטי של המערכת וכמובן לשלוח את הטופס החתום ישירות לארכיון של המערכת באופן אוטומטי. המערכת מלווה את הלקוח לכל אורך מילוי הטופס, במטרה למנוע דילוג על שדות חובה ולהימנע מטעויות בהקלדה. כתוצאה מכך, ניתן לשפר את חווית הלקוח, למנוע ממנו להתקשר לשירות הלקוחות של העסק וכמובן להפחית את כמות השיחות לשירות הטכני שלך. המערכת תסייע בייעול העבודה השוטפת, תמנע טעויות אנוש וכמובן תסייע בהעלאת שביעות רצון הלקוחות שלך.

כל היתרונות של טפסים דיגיטליים

טפסים דיגיטליים מסייעים לך לייעל את תהליך המכירה ואף לקצר משמעותית את כל ההתנהלות מסביב, מאחר ואין צורך לחכות לקבלת הטפסים החתומים בפקס. הדבר חוסך בזמן ומונע את הצורך ליצור קשר שוב ושוב עם הלקוחות. לקוחות מרוצים לא ימהרו לעבור למתחרים שלך והסיכוי שימליצו על העסק בפני חברים ומכרים עולה משמעותית. כתוצאה מכך, רמת המכירות צפויה לעלות והצורך בשימור לקוחות אקטיבי צפוי לרדת. מעבר לכך, יש לזכור כי טפסים דיגיטליים יכולים לסייע לשיפור מוניטין העסק שלך, מאחר ומדובר על פתרון ירוק ואקולוגי. רוב האנשים יבחרו היום בעסקים ירוקים, כתוצאה מהתגברות המודעות לשמירה על כדור הארץ. מוניטין איכותי, לצד התנהלות עניינית ויעילה יכולה להשפיע רבות על לגיוס לקוחות חדשים. יתר על כן, יש לזכור כי השימוש בטפסים דיגיטליים יכול לחסוך לעסק בהוצאות מיותרות, בעקבות החיסכון בדיו ובנייר.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת איכותית ומקצועית המאפשרת לבנות טפסים דיגיטליים באופן עצמאי. המערכת שלנו אינטואיטיבית וידידותית למשתמש ואינה מצריכה ידע קודם בתחום. נשמח לסייע לך בכל התלבטות ובכל שאלה וכמובן להציע התנסות חינמית במערכת!

דילוג לתוכן