Skip to content

מסמכים בהתאמה אישית כולל חתימה

אין ספק כי התחרות בעולם העסקי רק הולכת וגוברת עם השנים, מאחר וכל סוג של עסק, חברה או ארגון, זקוקים לחידושי הטכנולוגיה השונים, על מנת לעמוד בתחרות הקיימת.

מי שלא יקפיד להתחדש ולהתעדכן, עלול למצוא את עצמו מאחור. בסופו של יום, רוב הלקוחות מעוניינים לעבוד עם בית עסק המספק להם את השירות הנוח והיעיל ביותר.

לכן,  ללא הקפדה על חוויית לקוח אידיאלית, לא ניתן להישאר בתחרות לאורך זמן. באמצעות השקעה במערכת מתקדמת, המאפשרת ליצור מסמכים בהתאמה אישית כולל חתימה דיגיטלית, ניתן להבטיח חווית לקוח נעימה ויעילה יותר.

זוהי דרך מעולה להבטיח ללקוחות ולספקים של העסק התנהלות מהירה ויעילה יותר, ללא שום צורך להגיע פיזית לבית העסק או להסתבך עם פקס וסריקת המסמכים למחשב.

מסמכים בהתאמה אישית כולל חתימה – למי זה יכול להתאים?

כל סוג של עסק הנאלץ לעבוד עם כמויות עצומות של טפסים ומסמכים, יכול להרוויח המון מתוכנה ייעודית לבניית מסמכים בהתאמה אישית.

התוכנה תאפשר לעובדים שלך לבנות טפסים והסכמים באמצעות תבניות לשימוש חוזר, או לחילופין, ליצור מסמכים דיגיטליים חדשים, בהתאם לצורך שלהם.

ניתן לבנות את כל סוגי המסמכים, בהתאם לצרכי העסק, כולל חוזים עבור הספקים או טפסי היכרות ללקוחות. הדבר יכול להתאים לכל מרכז רפואי, משרד עורכי דין, משרד רואי חשבון, חברות ביטוח וכדומה.

המסמכים מותאמים אישית לצרכי העסק והלקוח והם נשלחים ישירות למייל או לנייד של הלקוח.

בסיום מילוי הפרטים והחתימה הנעשים אונליין, המסמך נשלח באופן אוטומטי בחזרה לתוכנה ונשמר בארכיון.

ניתן לשלוף את המסמך בכל רגע נתון וליהנות מסדר וארגון מקסימלי בתהליכי העבודה השונים.

היתרונות של מסמכים בהתאמה אישית כולל חתימה

מסמכים בהתאמה אישית מהווים יתרון מהותי לכל סוג של עסק, הנאלץ להחתים את הלקוחות שלו על מגוון רחב של טפסים שונים.

זוהי דרך נוחה להבטיח את הפרודוקטיביות של העסק, למנוע אי נוחות ללקוח וכמובן להימנע מעיכובים וטעויות אנוש, המתבצעות במילוי ידני של הטפסים.

מילוי אונליין מתבצע באמצעות וויזארד ייעודי, המלווה את הלקוח לכל אורך תהליך מילוי הטופס, על מנת למנוע טעויות הקלדה או דילוג על שדות חובה רלוונטיים.

הדבר מאפשר מילוי טפסים מדויק יותר ומונע פניות מיותרות לשירות הלקוחות.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת מתקדמת ויעילה, המספקת את האפשרות לבנות מסמכים בהתאמה אישית כולל חתימה. המערכת שלנו מכילה פיצ'רים שונים, שיוכלו לסייע לך בתהליכי העבודה השונים וביצירת חוויית הלקוח האידיאלית ביותר. ניתן לבנות באמצעות המערכת את כל סוגי הטפסים והמסמכים, באמצעות בניית שדות שונים למילוי והגדרתם בתור שדות חובה. כמו כן, ניתן להשתמש במערכת לצורך העלאת תמונות וכמובן לשלוח את הטפסים והמסמכים ישירות למייל או לווטסאפ של הלקוח. אנו כאן עבורך לכל שאלה ונשמח לספק לך התנסות חינמית במערכת!

דילוג לתוכן