Skip to content

אפליקציה לחתימה דיגיטלית

כיום, עסקים וארגונים רבים זקוקים לשירותיה של אפליקציה לחתימה דיגיטלית, מאחר וכמות הטפסים שיש למלא, רק הולכת וגדלה.

הדבר נכון למגוון רחב של תחומים, החל מבנקים, חברות ביטוח, פיננסים, משרד עורכי דין וכדומה.

אנשים פרטיים במקרים רבים יכולים להוריד אפליקציה רלוונטית, על מנת לחתום על החוזים, ההסכמים והטפסים השונים; אך כאשר מדובר על ארגון או חברה, יש צורך בתוכנה מתקדמת ויעילה יותר, שתוכל לספק את השירות המקיף והמקצועי ביותר.

אפליקציה לחתימה דיגיטלית – כיצד לבחור נכון?

ישנה חשיבות רבה לבחור בתוכנה אמינה ומקצועית, שתוכל להבטיח לך לא רק את האפשרות לחתימה דיגיטלית, אלא גם יכולת ליצור טפסים והסכמים בהתאמה אישית.

התוכנה אמורה לאפשר לך לבחור את סוגי השדות הנחוצים עבורך, כולל שדות ייעודיים לטקסט, תמונה, רשימה וחתימה.

מומלץ לבחור באפליקציה לחתימה דיגיטלית, המאפשרת בניית תבנית לשימוש חוזר ובניית מסמך חד פעמי, לצורך שליחה מהירה ישירות אל הספק או הלקוח שלך.

הלקוח, העובד או הספק יכולים לספק חתימה על מסמכים אונליין ולהחזיר את הטופס חתום, תוך זמן קצר בלבד.

מדובר על שירות חשוב, המאפשר להגדיל את תפוקת העבודה ולהבטיח התנהלות יעילה ומהירה יותר.

במקום לחכות שהלקוח שלך יחתום על הטופס ידנית ויחזיר אותו חתום באמצעות פקס, דואר או באופן אחר, ניתן לשלוח ולקבל את הטופס באמצעות סמס, וואטסאפ או מייל.

אפליקציה לחתימה דיגיטלית – על מה חשוב לתת את הדעת?

אפליקציה לחתימה דיגיטלית, שהיא באמת מקצועית ואמינה, שנועדה לספק אפשרות של חתימה דיגיטלית, לצד יצירת טפסים אונליין, אמורה, בין היתר לספק מנגנון חוקיות להזנת תכנים.

מנגנון מסוג זה יאפשר ללוות את הלקוחות שלך במהלך מילוי הטופס, על מנת למנוע דילוג על שדות חובה וסיוע במהלך כל התהליך.

הדבר ימנע טעויות הקלדה ויבטיח יעילות גבוהה יותר, לצד הפחתת הפניות לשירות לקוחות, לצורך סיוע טכני במילוי הטופס המקוון.

תוכנה איכותית תאפשר ללקוחות שלך לחתום על המסמך שנשלח אליהם, באמצעות ממשק משתמש נוח וידידותי, המאפשר למלא ולחתום על כל סוגי הטפסים, בצורה בטוחה לחלוטין, מכל מחשב ומכל סמארטפון.

יש לוודא כי התוכנה מאפשרת לשלב את הלוגו של העסק שלך ואת פרטי ההתקשרות בכל מסמך שנשלח, על מנת לחזק את המיתוג של העסק שלך.

כמו כן, יש לוודא כי התוכנה מאפשרת לשלוח עותק חתום למייל וכמובן לצלם תמונות או מסמכים, לצורך שילובם בטופס או בהסכם הנשלח.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך אפליקציה לחתימה דיגיטלית, שתתאים באופן מושלם לעסק, לחברה או לארגון שלך. התוכנה שלנו מאפשרת ליצור מסמכים בהתאמה אישית, תוך כדי הקפדה על גמישות מקסימלית והתאמה לצרכים הייחודיים שלך.

בעזרת התוכנה שלנו, ניתן ליצור את הטופס הדיגיטלי המתאים לך בצורה פשוטה ומהירה ובסיום התהליך המסמ נחתם בחתימה דיגיטלית מאובטחת. אנו מאפשרים לך הרשמה להתנסות מלאה במערכת עם 10 שליחות חינם ולאחר מכן ניתן לרכוש חבילות המתאמות לנפח השימוש בעסק שלך.   נשמח לסייע לך בכל נושא.

דילוג לתוכן