Skip to content

על התהליך של חתימת טופס דיגיטלי

כיום ניתן למצוא יותר ויותר חברות וארגונים, הבוחרים ליהנות מכל היתרונות של טופס דיגיטלי.

אם בעבר לא היה מנוס מלשלוח את הטפסים ללקוח באמצעות פקס או דואר, הרי שהיום ניתן להשתמש במערכת מתקדמת ומשוכללת על מנת לשלוח את כל הטפסים והמסמכים ישירות למסרון, מייל או לווטסאפ.

הלקוח יכול למלא את הטופס באופן מקוון וכמובן לחתום עליו באמצעות חתימה דיגיטלית ולאחר מכן לשלוח את הטופס ישירות לבית העסק.

מדובר על דרך יעילה לחסוך בזמן ולמנוע עיכובים מיותרים, דבר שיכול להעלות את הפרודוקטיביות והרווחיות של הארגון.

חשוב לעבוד מלכתחילה עם מערכת מקצועית, המספקת את מלוא היתרונות לעסק שלך.

חתימת טופס דיגיטלי – כיצד לעשות זאת נכון?

אם העסק שלך מעוניין להמשיך לגדול ולהתפתח, מומלץ להתקדם למערכות דיגיטליות, שיקלו על תהליך העבודה וישפרו את חווית הלקוח.

במרבית המקרים, לקוח לא היה רוצה להתעסק עם טפסים ידניים, שיש למלא בכתב יד ולאחר מכן לשלוח בפקס או בדואר.

מדובר על תהליך ארוך ומייגע, שיגרום לכל אחד לחשוב פעמיים.

לרוב האנשים אין פקס בבית ואין להם את הרצון לגשת לסניף הדואר הקרוב. לכן באמצעות מערכת להכנת טפסים דיגיטליים, ניתן לשלוח לכל לקוח את הטופס הרלוונטי לגביו ולקבל בחזרה את הטופס חתום בשדות הנכונים.

המערכת יכולה לחסוך זמן יקר ולמנוע טעויות אנוש, מאחר והיא מלווה את הלקוח לכל אורך מילוי הטופס והוספת החתימה הדיגיטלית.

לאחר מכן, הטופס נשלח ישירות לעסק שלך, על מנת להשתמש בפרטי הלקוח ולקדם את תהליך העבודה. מערכת מסוג זה יכולה להיות יעילה במיוחד לכל משרד עו"ד, משרד רו"ח, חברות פיננסיות, חברות ביטוח וכל ארגון הנאלץ להתמודד עם כמות גדולה של טפסים.

החשיבות של חתימת טופס דיגיטלי

היום נהוג לחתום על רוב הטפסים והמסמכים בצורה דיגיטלית, במטרה לחסוך בזמן והתעסקות מיותרת. רובנו לא מעוניינים לחתום ידנית על הטופס ולאחר מכן לסרוק אותו חזרה למחשב, מאחר וניתן להשתמש בתוכנות ייעודיות, המאפשרות את מילוי הטופס אונליין.

מערכת מסוג זה תאפשר לך לשלוח את הטפסים ישירות ללקוחות, לעובדים או לספקים של החברה, הארגון או בית העסק, במטרה למנוע טעויות ועיכובים מיותרים.

כמו כן, מדובר על דרך יעילה לחסוך בבזבוז של דיו ונייר ואף לתרום לשמירה על כדור הארץ.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך מערכת איכותית, ששמה דגש מיוחד על חווית הלקוח. המערכת שלנו מאפשרת לבצע חתימת טופס דיגיטלי בצורה הפשוטה והידידותית ביותר, באמצעות ליווי אישי לכל אורך התהליך.

באמצעות המערכת ניתן לבנות את הטופס הדיגיטלי המתאים לך, כולל בחירה בשדות מילוי רלוונטיים, העלאת תמונות ועוד. המערכת תלווה את הלקוחות שלך לכל אורך מילוי הטופס, באמצעות הנחיות ברורות והעברה לשדות החובה הרלוונטיים, לצורך חתימה על הטופס. נשמח לספק לך הרשמה והתנסות מלאה במערכת, אנו כאן לכל שאלה!

דילוג לתוכן