Skip to content

4 סיבות למה כל עסק חייב חתימה דיגיטלית

כיום, מאוד מאתגר להסתדר ללא חתימה דיגיטלית, מאחר ומדובר על צורך חיוני של כל חברה, ארגון ובית עסק.

אם בעבר לא הייתה לך ברירה אלא להטריח את הלקוחות שלך להגיע פיזית לבית העסק, על מנת לחתום על טפסים שונים, הסכמים או חוזים, הרי שכיום ניתן ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה.

אין שום צורך לכתת רגליים, מאחר וניתן לשלוח את הטופס או החוזה ישירות ללקוח או לספק שלך.

באמצעות חתימה דיגיטלית הם יחתמו על המסמך וישלחו אותו ישירות למערכת.

מדובר על דרך מעולה לשפר את הפרודוקטיביות של העבודה, לחסוך בעיכובים מיותרים וכמובן לשפר את חווית הלקוח.

חתימה דיגיטלית – 4 סיבות להשקיע בתחום

  1. שיפור חווית הלקוח – מעטים הלקוחות בעידן המודרני אשר יסכימו להגיע פיזית לבית העסק, רק כדי לחתום על מסמך. הדבר נכון גם לגבי שליחת פקסים, מאחר ולאף אחד אין פקס בבית והרוב המוחלט של הלקוחות לא יסכימו שישלחו אותם לתור אחר מכונת פקס. אך באמצעות חתימה דיגיטלית ניתן להבטיח לכל לקוח חוויה נעימה ומהירה יותר, הכוללת השקעה של דקות בודדות בלבד. ניתן לחתום דיגיטלית על כל מסמך ישירות מהנייד או באמצעות שימוש בלפטופ, ללא שום צורך להגיע לשום מקום או להיעזר במכונות פקס, סורקים וכדומה.
  2. ייעול תהליכי עבודה – באמצעות חתימה דיגיטלית ניתן להבטיח מענה מהיר ויעיל יותר, מאחר והלקוח יכול לחתום על המסמך ולשלוח אותו ישירות לבית העסק, ללא שום מאמץ מצידו. כתוצאה מכך, המסמכים יחזרו לבית העסק במהירות האופטימלית ביותר, ללא שום חשש לעיכובים מיותרים. 
  3. שמירה על כדור הארץ – כיום אין שום צורך לבזבז משאבי טבע יקרים לחינם, מאחר והחתימה הדיגיטלית מאפשרת לחסוך בדיו ובנייר. מדובר על תרומה אדירה לאקולוגיה, מכיוון שאין שום צורך להדפיס את המסמכים השונים ולאחר מכן לשלוח אותם בפקס, אלא ניתן לחתום על הכול אונליין.
  4. חיסכון בהוצאות – כל בית עסק מעוניין להגדיל את שורת הרווח, דבר שניתן לעשות בקלות באמצעות חתימה דיגיטלית. השירות יכול לחסוך לעסק שלך בהוצאות הדיו והנייר וכמובן להוביל ללקוחות נאמנים יותר, בזכות חווית הלקוח החיובית.

אנו ממשיכים לעדכן ולפתח את המערכת, צפו בחודשים הקרובים לעדכונים (-:

אנו ב- powerdoc נשמח לספק לך חתימה דיגיטלית, שתשפר את היעילות העסקית שלך ותשדרג את חווית הלקוח. אנו מספקים מערכת מתקדמת, המאפשרת מספר פיצ'רים נוספים, מעבר לחתימה הדיגיטלית. המערכת שלנו מאפשרת לך לבנות טפסים בהתאמה אישית, הניתנים למילוי על ידי הלקוח. הטפסים נשלחים למייל או לווטסאפ של הלקוח, אשר ממלא אותם אונליין ושולח אותם ישירות למערכת. המערכת מלווה את הלקוח לכל אורך שלבי מילוי הטופס, דבר שמבטיח מילוי של כל השדות הרלוונטיים וכמובן חתימה דיגיטלית במקומות הנכונים. נשמח לספק לך להתנסות במערכת על מנת להתרשם מכל היתרונות שלה. למידע נוסף, צרו קשר!

דילוג לתוכן