התאמת העדפות עוגיות (Cookies)
התאמת העדפות הסכמה לעוגיות (Cookies)

אנו משתמשים בעוגיות (Cookies) כדי לסייע בניווט יעיל באתר ובביצוע פונקציות מסוימות. ניתן למצוא מידע מפורט על כל סוגי העוגיות תחת כל קטגוריית הסכמה המפורטת מטה.

עוגיות המסווגות כ"נחוצות" נשמרות בדפדפן מכיוון שהן חיוניות להפעלת הפונקציות הבסיסיות של האתר.

בנוסף, נעשה שימוש בעוגיות של צד שלישי שמסייעות בניתוח השימוש באתר, שמירת ההעדפות, והצגת תוכן ופרסומות הרלוונטיים. עוגיות אלה יישמרו בדפדפן רק לאחר מתן הסכמה מראש.

ניתן לבחור להפעיל או להשבית חלק מהעוגיות או את כולן, אך השבתת חלק מהן עשויה להשפיע על חוויית הגלישה.

To learn more about how Google processes personal information, visit: Google privacy policy
תמיד פעיל

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Other cookies are those that are being identified and have not been classified into any category as yet.

Skip to content

לא משאירים "הסכמים על השולחן":
טכניקות להאצת תהליך ההחתמה

מכירים את הרגע בו הצעת מחיר, חוזה או הסכם עבודה מגיע לחתימה אצל לקוח, ספק או עובד ונשאר שם ימים ושבועות מבלי לחזור אליכם מלא וחתום? או לחילופין, הלקוח כן יוצר קשר אבל זה כדי לשאול שאלות הבהרה ומתחיל פינג-פונג ארוך עד לחתימה? חשוב שתדעו שתהליך הזה יכול להיות הרבה יותר נגיש, פשוט ומהיר. בואו ללמוד איך 

חתימה על מסמך

אם אתם עובדים עם מסמכים כמו הסכמי שירות, חוזים, שכירות, הסכמי סודיות, ככל הנראה נתקלתם במקרה שלקח ללקוח זמן רב לחתום. לכן, ריכזנו עבורכם את הטכניקות החשובות ביותר להאצת תהליך ההחתמה, שהופכות את התהליך למהיר, יעיל וידידותי יותר עבור לקוחות:  

בקרוב! - לייב עם מומחים
בנושא האצת תהליכים
עסקיים ואוטומציות

לקבלת תאריכים מדויקים ולו"ז ההדרכה, השאירו פרטים

*לא יישלחו מיילים נוספים מלבד מייל הזמנה ללייב

"תעצבו את המסמך בדרך שתעזור לחותמים להתמצא בו בקלות", "עצבו את הטקסט בצורה ברורה"

"בקשו רק פרטים רלוונטים",

 "אם אתם כבר יודעים את שמם ומספר הטלפון שלהם, הגישו להם את הטופס עם הפרטים הללו ממולאים מראש"

"הוסיפו מאפיינים מוודאים"

הגישה החדשנית של powerdoc

powerdoc חותרת לייצר מצב בו כולם מנצחים: אתם לא צריכים לשוחח רבות עם ספקים, לקוחות או עובדים כדי לסיים את תהליך החתימה, הם יכולים לבחור את הדרך והמועד הנוח עבורם. הם חותמים מהר, בכל מקום ומכל מכשיר, בקלות ובמהירות. אתם מקבלים תמונת מצב עדכנית של כל ההחתמות ואפשרות להתממשק ישירות לתוכנת ארכיון או תוכנות ניהול אחרות, כולם מנצחים. 

הייחוד של powerdoc לחוויית החתימה היא החדשנות שהמערכת מספקת. המערכת של powerdoc מלווה אתכם בכל תהליך הקמת המסמך ושליחתו בצורה ידידותית ואינטואיטיבית, עם הוראות ויזואליות: הדגשת שדות שחובה למלא, טיפים לשיפור העיצוב, הגדרת מנגנון חוקיות לשדות וארגז כלים שלם שיעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות. בזכות הליווי הזה תוכלו להשלים את תהליך ההחתמה במהירות ובנוחות, לגמרי בעצמכם.   

 המלחין דיוויד נוו אמר: "פשטות היא הדרך ליופי, ובהירות היא הדרך לשלמות".  אנחנו מסכימים איתו. 

 

 

רוצים להתנסות במערכת?

לחצו לקבלת 10 מסמכים לשליחה חינם

דילוג לתוכן