Skip to content

עזרה בהתחברות למערכת

נתקלת בבעיה כלשהי בעת התחברות למערכת powerdoc?

בהרשמה להתנסות במערכת, תשלח אליך סיסמה ראשונית למייל איתו נרשמת.

אם לא קיבלת את הסיסמה למייל, ראשית יש לבדוק אם המייל הגיע לספאם. במידה וגם לא הגיע לספאם תמיד ניתן לפנות אלינו לעזרה. 

זוהי סיסמה ראשונית, מומלץ מאוד לאפס אותה לסיסמה חזקה יותר.

ניתן בכל שלב לאפס סיסמה, ע"י קישור "שכחת סיסמה" המופיע בדף ההתחברות או לחלופין, מתוך המערכת בהגדרות משתמש.

להסבר מורחב על אפשרויות האיפוס והדרכה – כאן

אם ניסית להתחבר למערכת, ומופיעה לך שגיאה שיש בעייה עם שם המשתמש או הסיסמה:

  1. יש תחילה לבדוק שהזנת את כתובת המייל המעודכן במערכת. לכתובת זו נשלח לך במעמד ההרשמה מייל עם הכותרת "שמחים שהצטרפת". 
  2. במידה והמייל תקין, יש לבדוק שהסיסמה נכונה, ניתן ללחוץ על אייקון העין בצד שמאל כדי לחשוף את הטקסט הנכתב (לעיתים בטעות מכניסים סיסמה במצב עברית, למשל).
  3. במידה ולא זכורה לך הסיסמה, ניתן לאפס אותה.

במידה והודעת השגיאה מודיעה על חסימה של המשתמש, יש לצור איתנו קשר.

  1. אם בוצע איפוס סיסמה בעבר, המיילים לאיפוס סיסמה שנשלחו בעבר והמיילים החדשים, מופיעים באותה שיחה. לכן, אם נכנסת למייל ישן יותר, יופיע חלון שגיאה שיודיע כי תוקף דף איפוס סיסמה בוטל. לכן, יש לשים לב כי פתחת את הקישור לאיפוס סיסמה מהמייל האחרון שנשלח.
  2. במידה ומדובר בתת משתמש, ולא ניתנה למשתמש הרשאה לאיפוס סיסמה עצמאית, בעת לחיצה על "שכחת סיסמה?" ומילוי המייל, יופיע חלון שגיאה, שיראה כי משתמש חסום/ תקלה כללית בהרשאות משתמש. לכן, במקרה זה רק משתמש ניהול (מנהל) יכול לאפס לתת משתמש את הסיסמה דרך המערכת. לחלופין, משתמש הניהול יכול לאפשר לתת-משתמש לאפס סיסמה עצמאית. לעוד מידע על הרשאות משתמשים יש לגשת למדריך .
דילוג לתוכן