Skip to content

איפוס סיסמה

איך מאפסים סיסמה?

  1. בדף ההתחברות למערכת, יש ללחוץ על הקישור "שכחת סיסמה".

2. לאחר שלחצת על "שכחת סיסמה?" יש למלא את המייל איתו נרשמת למערכת, וקישור לאיפוס סיסמה ישלח למייל.

3. יש לפתוח את המייל לאיפוס סיסמה וללחוץ על הקישור לאיפוס.

יש לשים לב, כי אם בוצע איפוס סיסמה בעבר, המיילים לאיפוס סיסמה שנשלחו בעבר והמיילים החדשים, מופיעים באותה שיחה. לכן, אם נכנסת למייל ישן יותר, יופיע חלון שגיאה שיודיע כי תוקף דף איפוס סיסמה בוטל. לכן, יש לשים לב כי פתחת את הקישור לאיפוס סיסמה מהמייל האחרון שנשלח.

4. בחלון האיפוס שיפתח, ניתן להקליד את הסיסמה החדשה (יש להקלידה פעמיים) ולאשר את האיפוס.

5. ניתן להתחבר עם הסיסמה החדשה, במקביל ישלח מייל המאשר שהסיסמה עודכנה בהצלחה.

במידה ומדובר בתת משתמש, ולא ניתנה למשתמש הרשאה לאיפוס סיסמה עצמאית, יופיע חלון שגיאה בעת לחיצה על "שכחת סיסמה?" ומילוי המייל, שיראה כי משתמש חסום/ תקלה כללית בהרשאות משתמש. לכן, במקרה זה רק משתמש ניהול (מנהל) יכול לאפס לתת משתמש את הסיסמה דרך המערכת.
למידע נוסף על הרשאות משתמשים יש לגשת למדריך .

איפוס סיסמה מתוך המערכת

לשינוי הסיסמה מתוך המערכת, יש לגרור את העכבר לאייקון משתמש, (צד ימין למעלה ליד התפריט) שם יופיע אייקון בצורת עיפרון ובלחיצה יפתח חלון "עדכון משתמש".
בחלון יופיעו פרטי משתמש ובצד ימין למטה "איפוס סיסמה".
יש ללחוץ על איפוס סיסמה ולבחור בסיסמה חדשה.

ניתן לעשות זאת גם בכניסה דרך התפריט ל"ניהול משתמשים" לבחור את המשתמש הרצוי ותחת פעולות לעשות איפוס סיסמה. כמשתמש ניהול (מנהל), ניתן שם לעדכן סיסמאות למשתמשים אחרים.  במידה וברצונך לאפשר לתת משתמש לאפס סיסמה עצמאית ניתן להגדיר זאת בהרשאות למשתמשים.

דילוג לתוכן