שליחת מסמכים ב-SMS – טיפים לשיפור הגעת מסרונים למכשיר הנמען
בשליחת הודעות במסרונים (בדומה למיילים) לעיתים מנגנוני הסינון יכולים להעביר הודעות לגיטימיות לתקיית ה"ספאם" של מכשיר הנמען. במדריך זה ניתן טיפים כיצד לשפר את סיכויי הגעת המסרון למכשיר ללא סינון אוטומטי של אפליקציות המסרונים במכשירים השונים.
ראשית, במידה והמסרון כבר נשלח לנמען והמסרון לא מוצג ברשימת ההודעות במכשיר הנמען, יש להנחות את הנמען לבצע הוצאת הודעה מהספאם:
הוצאת הודעה מהספאם ודיווח כהודעה תקינה
✅ במידה וההודעה סווגה כספאם – כך ניתן לדווח עליה כהודעה תקינה
במכשירי אנדרואיד, לקוחות יכולים לבצע את הפעולה הבאה:
- בחלון הראשי של אפליקציית ההודעות, יש ללחוץ על התפריט ולאתר אפשרות בשם "שיחות חסומות וספאם" או "הודעות חסומות" (ניסוח האפשרות יכולה להשתנות ממכשיר למכשיר).
- לאתר את המסרון שהגיע ולסמן אותו.
- ללחוץ על אפשרות "בטל חסימה" או "לא ספאם" או "Report not spam" (ניסוח האפשרות יכולה להשתנות ממכשיר למכשיר) – ההודעה תועבר אוטומטית לתיבת ההודעות הרגילה.
באופן שוטף, מומלץ לבצע מספר פעולות במערכת לשיפור סיכויי הגעת המסרון למכשיר ללא סינון אוטומטי של אפליקציות המסרונים:
תהליך אימות שולח במסרונים
חשוב לבצע אימות מספר שולח בתפריט->הגדרות.
ה-SMS ישלחו מהמספר/שם שיעבור אימות במקום מ-powerdoc
לאחר האימות, במידה וקיימות תבניות, יש לעדכן את המספר שולח לכל תבנית.
קישור למדריך
נוסח הודעה ללקוח
מומלץ לא לשלוח קישור בלבד אלא להוסיף נוסח הודעה ברור לנמען הכולל בסוף את שם העסק שלכם.
כמו כן, חשוב לא להשתמש במילים שיווקיות מדי כמו "מבצע"/"חינם" וכו'.
את ההודעה ניתן לנסח בלשונית "הגדרות מסמך" > תוכן הודעה ללקוח
קישור למדריך