התאמת המסמך למיתוג העסק שלך
בפוסט זה נסביר כיצד לעדכן את פרטי העסק ולהוסיף לוגו כדי להתאים את נראות שליחת המסמך לעסק שלך
תיאור הפי'צר: שילוב פרטי העסק והלוגו בתהליך השליחה.
עדכון לוגו ופרטי עסק
- יש להכנס ל"הגדרות" דרך התפריט הראשי.
- עדכון הפרטים מתבצע בחלק הראשון מימין "פרטי התקשרות ללקוחות שלך":
- שם עסק רשמי – שם העסק/שירות לתצוגה.
- כתובת מייל לפרסום ללקוחות שלך – כתובת אליה הלקוחות יוכלו לפנות.
- כתובת מייל לחזרה ללקוחות שלך – כתובת מייל שבמידה ולקוח עונה (replay to) למייל שקיבל מpowerdoc (למשל עותק ללקוח), המייל ישלח לכתובת המעודכנת בשדה זה.
- פרטי התקשרות ללקוחות שלך – פרטי התקשרות נוספים לתצודה ללקוח, כגון: מספר טלפון/כתובת וכו.
- לוגו חברה – אפשרות להעלות תמונת לוגו שתוצג ללקוח בדף מקדים (במידה והוגדר) , בתפריט בתצוגת המסמך וכן בדף היסטוריה שמצורף לכל מסמך חתום.
היכן פרטי העסק והלוגו באים לידי ביטוי?
- דף מקדים – במידה ובוחרים דף מקדים, הלוגו מוצג בראש הדף.
- תצוגת המסמך – הלוגו יופיע בראש העמוד.
- תפריט לקוח במסמך – באפשרות פרטי התקשרות יוצגו הפרטים.
- דף יציאה – הפרטים יוצגו בתחתית העמוד.
- דף היסטוריית צעדים במסמך החתום – הלוגו והפרטים יוצגו בסוף.
- גוף המייל שנשלח ללקוח – הפרטים יוצגו בסוף המייל (במקרה של שליחת מייל עם קישור לחתימה או מייל לקבלת עותק מסמך חתום).