שליחת עותק ללקוח באופן אוטומטי
בפוסט זה נציג כיצד ניתן ב powerdoc להגדיר אוטומציה שתשלח ללקוח את עותק המסמך החתום ישירות למייל שלו, ללא צורך להקליד מייל בדף היציאה.
תיאור הפיצ'ר: בשליחת המסמך, בטאב פרטים לשליחה, ניתן לסמן את האפשרות לשליחת עותק אוטומטי למייל הלקוח.
שימושים לדוגמא: במידה והמייל זמין לך לפני השליחה וישנה חשיבות (עסקית או משפטית) שהלקוח יקבל את העותק, גם אם שכח לבקש זאת.
! חשוב לציין, האפשרות הזו אינה חובה – ללקוח תמיד ישנה אפשרות לבקש עותק למייל שיבקש בדף היציאה (לאחר החתימה).
הנחיות:
1. בטאב פרטים לשליחה, יש לסמן ✔ באפשרות "שלחו ללקוח עותק חתום אוטומטית למייל".
2. בשדה שיפתח, יש להזין את המייל של הלקוח (במידה ונבחר ערוץ שליחה מייל, כתובת המייל שהוזנה, תועתק לשדה).
3. בסיום הזנת כל הפרטים, יש לשלוח את המסמך.
4. בסיום תהליך החתימה, הלקוח יקבל הודעה שהמסמך נשלח אליו למייל.